33 Reacties
één jaar geleden
Pfh vraag mij wat..
Ze was daarna goed verkouden en ziek. Overgeven, koorts.
Maar blijkbaar al eerder aangestoken. Door griep
En nog vaccinatie erbij was een ellende.
De cb gaf aan dat ze na een week koorts kan krijgen door de menACY prik. En klopt, vorige week gehad en vandaag iets verhoging.
één jaar geleden
Hier helemaal nergens last van gehad. Had wel na een week geloof ik ongeveer een paar rode vlekjes maar daar is het ook bij gebleven.
één jaar geleden
Hier vorige week donderdag de prikken gehaald. Kleine had de dag erna wat rode vlekjes in haar gezicht, maar niet noemenswaardig. Tot nu toe dus eigenlijk geen last gehad, ben benieuwd of dat de komende dagen nog kan/zal gebeuren.. Het is me tot nu toe dus erg meegevallen! 👍
één jaar geleden
Hier precies week geleden der prikjes gehad en was al gewaarschuwd dat ze een week later rode vlekjes kon krijgen. Nou verdomd. Mevrouw heeft sinds vandaag echt veel rode plekjes op der buik, beentjes en tussen haar beentjes. Ook is ze al vanaf vanmorgen kwart over 6 niet vrolijk. Niets is goed en ze wilt ook niets eten en drinken is ook drama.
Normaal 1 slaapje maar ze heeft vanmorgen al anderhalf uur geslapen ze was zo moe arme tut. Wel zeer vermoeiend maar zoveel mogelijk knuffelen als ze toe staat.
één jaar geleden
Hier 5 december gehad, zoontje heeft weinig last gehad, wel wat hangerig de week erna en nu nog steeds verkouden maar kreeg ook weer tandjes erdoor
één jaar geleden
Onze dochter is niet te genieten en is ook ziek geweest. Ze eet ook superslecht..
één jaar geleden
Wij de 10e.. ik zie er ook vreselijk tegenop. Je kind in de houdgreep moeten nemen. En dan weet ze bij de 2e wat er gaat gebeuren. Heartbreaking🙁
En dan heb ik het niet eens over het ziek zijn. Pff