11 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar hoor. Zoals alles .. tis een fase. Hier wil hij altijd alleen vlees of patatjes als we die hebben. Terwijl hij een maand geleden alleen aardappels en groente of rijst en groente at... We geven hem met avondeten niets anders maar soms voor bedtijd als hij vraagt nog wel. Alles als hij vraagt. En dan een droge botherhan maar dat is hij gewend haha. Weet ook niet hoe lang na t avondeten je kind gaat slapen... Hier nooit voor 8 en we eten rond half 6 dus hoop dan dat hij niet de associatie krijgt dat ie iets anders krijgt als die eten weigert haha

één jaar geleden

Hier gaat onze 16 maanden oude zoon zonder avond eten naar bed... wij zitten al ruim 3 weken in deze "fase". We bieden elke avond eten aan maar gaan hem niet dwingen. Hij krijgt wel altijd een toetje zodat hij toch iets van voedingstoffen binnen krijgt. Soms eet die ineens wel. Wat er altijd in gaat is Patat maar dat gaan we niet doen..

één jaar geleden

Herkenbaar, ze eet paar happen gaat er dan mee spelen en onze hond voeren🙈 Meestal eet ze wel wat fruit en dan maar met een fles melk naar bed.

één jaar geleden

Reactie op Auroravh

Herkenbaar hoor. Zoals alles .. tis een fase. Hier wil hij altijd alleen vl ...
Ah ja wij eten meestal rond half zes en tussen half zeven en zeven gaat ze naar bed. Ik geef haar wel nog volle kwark met wat druiven als toetje. Dat eet ze wel altijd op.

één jaar geleden

Reactie op Karinvdh89

Herkenbaar, ze eet paar happen gaat er dan mee spelen en onze hond voeren🙈 ...
Ben de borstvoeding noodgedwongen aan het afbouwen ivm aanhoudende borstontstekingen. Dus een flesje melk voor het slapen gaan krijgt ze niet meer. Wel krijgt ze tot nu toe nog als ik naar bed ga melk, meestal in de nacht nog een x en dan in de ochtend en middag nog 1x. Maar die van smiddags gaan we vanaf morgen ook weer laten vervallen. Dus ben benieuwd of ze dan wel meer gaat eten. Honger heeft ze wel want ze zit wel te huilen dat ze wil eten. Alleen niet wat ik heb gemaakt 😩

één jaar geleden

Ik baal wel van de borstvoeding afbouwen want daardoor weet ik nu dat ze nog alle voedingsstoffen binnen krijgt: ben zo bang dat als ze helemaal niet meer drinkt dingen tekort komt

één jaar geleden

Reactie op Michellebelo

Hier gaat onze 16 maanden oude zoon zonder avond eten naar bed... wij zitte ...
Patat gaat er hier inderdaad ook altijd in! Dat heeft ie van zn papa. Als het gefrituurd is, is het goed

één jaar geleden

Ik heb al heel lang een moeilijke eter. Wat bij mij wel helpt os dat hij speelgoed in zijn handen heeft, dan is hij afgeleid en dat doe ik het eten in zijn mond.

één jaar geleden

Herkenbaar. Soms laat ik zien dat ik het in mn mond doe en maak ik overdreven “jammie” geluiden. Dan wil hij het nog wel eens oppakken en in zn mond stoppen. Ik merk ook dat hij eerst de dingen opeet die hij het lekkerst vind (geef hem meestal 2 keuzes groente bijvoorbeeld) en dat hij daarna als hij nog trek heeft het andere ook wel opeet. Als hij het echt niet wilt ga ik het niet forceren maar geef hem gewoon iets wat hij wel wilt. Het is een fase en ze experimenteren. Vooral het eet moment een leuk moment laten blijven en er niet teveel druk op leggen. Komt vanzelf weer goed

één jaar geleden

Yep hier zelfde drama, inmiddels zet ik het hem voor tot hij het opbde grond gooit. Meestal eet ie niks als wij klaar zijn krijgt meneertje ook een toetje en eventjes later een flesje van 150 op bed en koezen. Het zal vanzelf wel weer voorbij gaan🧐

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Herkenbaar. Soms laat ik zien dat ik het in mn mond doe en maak ik overdrev ...
Ik heb gisteren bij elk erwtje geapplaudisseerd 🙃