38 Reacties

één jaar geleden

Same 🥰

één jaar geleden

Mijn zoontje is 14 maanden en heeft 3 tandjes en er komen er nu 3 tegelijk boven door 😅

één jaar geleden

14 maanden en 4 tandjes 😊

één jaar geleden

15 maanden 6 tanden en 4 kiezen en 1tandje komt door.

één jaar geleden

8 tanden en 4 kiezen met 14 maanden. Haar ‘vriendinnetje’ van 18 maanden heeft dan maar weer 4 tanden. Komt vanzelf 😉

één jaar geleden

Mijn zoontje is 14 maanden en heeft er nog maar 2 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

2 boven 4 onder en 4 kiezen. Ze heeft tot een jaar alleen 2 ondertandjes gehad en mien god nu vliegen ze naar boven 😱

één jaar geleden

Dochter van 14 maanden 2 onderste voorste tanden, bovenaan 2 hoektanden en 2 kiezen, waar die voorste tandjes bovenaan blijven 🤔

één jaar geleden

Onze dochter (14 maanden) heeft een half jaar 2 ondertanden gehad en nu in 2 maanden sinds haar 1e verjaardag 6 erbij en er komt van alles door op moment. Het kan ineens heel hard gaan!

één jaar geleden

Dochter van 14 maanden en 2 onder tandjes🤭 Rond haar verjaardag doorgekomen en toen niks meer. Ze kwijlt en bijt veel maar dat doet ze volgens mij al vanaf dat ze 3 maanden was😅

één jaar geleden

Mijn dochter van 14 maanden heeft 8 tanden en 2 kiezen.

één jaar geleden

8 tanden, 4 kiezen, 4 hoektanden😅😅 En nog geen 14,5 maand

één jaar geleden

Hier een snelle, al 16 in totaal. Daarentegen loopt hij nog niet. Alles op een eigen tempo

één jaar geleden

6, waarvan er 2 helemaal door zijn (onder) en de 4 boven volgens mij nog net niet helemaal 😬 ze was 11 maanden toen de eerste door kwam en is nu 15 maanden. Komt vanzelf 😊

één jaar geleden

Bijna 15maanden en ze heeft vijf doorgekomen tanden, de onderste en bovenste voortanden en boven een snijtand. Ik voel en zie wel meerdere tanden onder het tandvlees, maar ik heb geen idee wanneer die daadwerkelijk door gaan komen.

één jaar geleden

Reactie op DS1610

Hier een snelle, al 16 in totaal. Daarentegen loopt hij nog niet. Alles op ...
Mijn dochter precies het zelfde. 16 in totaal en nog niet lopen

één jaar geleden

15 maanden en ook 4 tandjes duurt lang 😅

één jaar geleden

Reactie op Rissje89

8 tanden, 4 kiezen, 4 hoektanden😅😅 En nog geen 14,5 maand
Oh wauw!! Hoe ging het met de hoektanden? Ik hoor dat de kiezen dram kunnen zijn, maar hoektanden ook..... Hier nu echt tandjespoep. De 4 voorste kiezen zijn door, dus denk dat de hoektanden nu gaan komen!

één jaar geleden

8 tandjes,4 kiezen en de onderste hoektanden komen door. Ze is nu 14,5 maand.

één jaar geleden

15 maanden en 4 boven tandjes en 3 onder .