35 Reacties
één jaar geleden
Oké hier nu 2 dagen feest. Herken veel van wat jullie schrijven. Vannacht vanaf 3u bezig geweest en haar uiteindelijk bijzonder in bed genomen (zij geslapen wij nauwelijks). En de hele dag wakker gebleven. Ze wordt moe, valt bijna in slaap op de grond bij. Leg je der in bed…. Krijsen schreeuwen staan in bed, helemaal hysterisch. Pak je der op… is het weer goed. Echt drama. Ik ben bang met de vooruitzichten als ik jullie zo hoor 😞😞😞
We hebben net een week in het ziekenhuis met haar doorgebracht (rs virus waarschijnlijk) dus totaal uitgeput van de slechte nachten daar, zelf ziek geworden, en dachten nu bij te kunnen gaan tanken… gaat het over in die slaapregressie.. en ik denk ik combi met de 9de sprong! 😔😔😔
één jaar geleden
Reactie op Patricia_87
Oké hier nu 2 dagen feest. Herken veel van wat jullie schrijven. Vannacht v ...
Kan ook komen doordat ze terug is uit het ziekenhuis dat ze daarom misschien ook wat anders reageert?
Maar vervelend is het wel 😟 tips heb ik helaas niet, het is even door de zure appel heen bijten ben ik bang 😞
Succes 🍀 hopelijk duurt het niet te lang
één jaar geleden
Reactie op lepris94
Kan ook komen doordat ze terug is uit het ziekenhuis dat ze daarom misschie ...
Haha heb ik eventjes gedacht, maar ze was alweer een paar dagen thuis. Ze sliep prima maar sinds vrijdag slaapt ze gewoon niet meer overdag haha. En snachts is het pas goed als ze tussen ons in ligt. Even volhouden maar… 😅 🍀 Thanks!
één jaar geleden
Pfff… ik moet ff me verhaal kwijt/delen
Zit er zo goed als doorheen.
Als ruim een week lang is onze kleine man van nu 14 maanden ELKE nacht wakker, heel soms valt hij daarna weer snel in slaap maar laatste dagen is het echt drama… dan zijn we gewoon 2 a 3 uur bezig om hem weer soort van in slaap te krijgen. Overdag gaat alles gewoon goed. We hebben al van alles geprobeerd, maar weinig tot niets helpt. WAT MOETEN WE NU EN HOE LANG GAAT DIT NOG DUREN SNIK SNIK..?!
één jaar geleden
Reactie op D.D.Z
Pfff… ik moet ff me verhaal kwijt/delen
Zit er zo goed als doorheen.
Als ...
Ik denk dat hij in een sprong zit… wij hadden het ook rond die periode. Het is helaas even afzien, maar het gaat wel weer beter worden. Bij ons heeft het een week geduurd. Sommigen hebben er helemaal geen last van en sommigen langer. Denk niet dat je echt veel er aan kan doen dan het uitzitten.
Succes 💓 het is zwaar i know maar je kan het
één jaar geleden
Reactie op lepris94
Ik denk dat hij in een sprong zit… wij hadden het ook rond die periode. Het ...
Het is nu al bijna 2 weken…
Deze nacht ook echt rot nacht geweest , vanaf 01:00 tot ruim 05:00 lopen spoken , geen oog dichtgedaan, nu alweer wakker pfff ben kapot , zit er beetje doorheen , trek t niet meer 😭
één jaar geleden
Reactie op D.D.Z
Het is nu al bijna 2 weken…
Deze nacht ook echt rot nacht geweest , vanaf ...
En als je hem bij je in bed legt? Misschien vandaag overdag even ergens laten spelen bij iemand en dan zelf even bij slapen? Deze sprong kan idd erg lang duren ☹️ ik hoop voor je dat hij snel weer normaal gaat slapen