5 Reacties

één jaar geleden

Ohh en nog even toevoegend ik vind dit zelf ook heerlijk dat hij nog zo veel wilt slapen ivm dat ik elk moment kan bevallen van de 2e dus de slaapjes die hij doet doe ik heel graag met hem mee.

MOD

één jaar geleden

Mijn zoontje doet meestal 1 slaapje nog, na t middageten. Meestal wel rond de 2 uur. Soms wil hij nog 2 slaapjes doen. Dan zien we vaak dat ie in de ochtend 1.5u pakt en de middag bijv ook een uur. Dit is ook afhankelijk van hoe laat hij wakker wordt. Meestal wordt hij tussen 0700 en 0730u wakker. Mijn zoontje gaat in de avond tussen 1930-1945u meestal naar bed. Over het algemeen slaapt hij de nachten goed door. Hij wordt dagelijks wel 1 of meerdere keren wakker maar slaapt meestal snel weer door na zn speentje etc.

één jaar geleden

Dochtertje van bijna 16 maanden en doet ook nog 2 dutjes van 1-1,5 uur. Soms zit er wel een dag tussen dat ze 1 dutje doet maar dan is ze wel echt moe rond 1800 uur. Ze slaapt van 1930-2000 tot 0730 . Als ze het nodig heeft dan doet ze heerlijk 2 dutjes en dan slaap ik mee

één jaar geleden

Bij mij precies hetzelfde als wat je omschrijft! Ben toen overgestapt naar één slaapje, de overgang is even lastig, het langere opblijven en snel moe. Maar met doorzetten slaapt ze nu al 2 weken 1 keer en ging van 1,5 uur per keer naar 2,5 uur per keer, slaapt van ong 12:30 tot 14:30/15:00. Nachten gaan ook weer supergoed! Misschien het proberen waard 🤍

één jaar geleden

Reactie op Soontobemommy97

Ohh en nog even toevoegend ik vind dit zelf ook heerlijk dat hij nog zo vee ...
Wil