3 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben nu 14 weken zwanger van een tweeling heb ook echt veel vaker buikpijn dan bij m'n eerste zwangerschap. Meestal weet ik dat t m'n darmen zijn. Maar t is echt een stuk meer en pijnlijker als bij de 1e

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad. Zwanger van 1 kindje en ben nu 17+3. Op het moment dat ik het had was ik denk ik 16 weken. Enorm veel steken/krampen waardoor ik mij toch echt zorgen ging maken. Ook een drukkend en ook zelfs pijnlijk gevoel in/boven mijn vagina. Ook ik werd afgewimpeld door het ziekenhuis, maar gelukkig heb ik mensen gesproken die het herkende en mij konden zeggen dat ik me er niet te druk om moest maken. Het hield bij mij een paar daagjes aan en nu heb ik er geen last meer van. Achteraf gezien heb ik echt het idee dat het allemaal ineens mega aan het groeien was.. dat is natuurlijk ook wel een beetje de tijd nu.. de kleine maakt echt een groei speurt de komende weken. Alles rekt en groeit. Ik weet niet of dit het ook bij jou is, maar hoe je het beschrijft deed het mij heel erg aan mijzelf denken. Probeer je niet te druk te maken馃 ik hoop voor je dat de klachten snel minder worden.

5 jaar geleden

Reactie op elizalee

Ik heb precies hetzelfde gehad. Zwanger van 1 kindje en ben nu 17+3. Op het ...
Ah dankjewel voor jouw berichtje. Ja precies wat je omschrijft voel ik ook. Het houdt bij mij al langer dan een week aan alleen dat drukkende gevoel is maar af en toe. Alleen die steken/krampen echt zoveel. Maar inderdaad die groei speurt en ook 2 groei speurten tegelijkertijd dus wellicht ligt het daaraan. Dankjewel in elk geval! En fijn dat het bij jou weer weg ging!