28 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Dochter slaapt normaal super goed’ nu 18 maand, lachten een hel. Krijsen en doen.. niets is goed. Uren rondlopen. Zelfs eten is een ramp..

één jaar geleden

Hier ook! Ze slaapt gelukkig nog wel door maar in slaap vallen duurt ineens gemiddeld een uur afgelopen week! Ook mega aanhankelijk trouwens.

één jaar geleden

Gelukkig niet huilen ofzo maar gewoon grapjes maken, kletsen, gek doen en dan ineens is ze weg 🤷🏻‍♀️ Lijkt het bij jou ook alsof ze "aan" blijft staan? Het ene moment denk ik, ik haal haar eruit en dan slaapt ze ineens een min later. Geen touw aan vast te knopen 🤣

één jaar geleden

Nou, normaal gaat ze 18.30/19.00 uur naar bed en slaapt ze binnen 15 minuten wel. Nu zijn we al voor de 2de x deze week meer dan 2,5 uur bezig om haar in slaap te krijgen. Ze ligt gewoon stil in bed, maar zodra wij wegstappen begint ze hysterisch te huilen. Waar ze het eerst nog wel eens opgaf na paar minuten jammeren gaat ze nu net zolang door tot we terug komen en dan ligt ze nog na te snikken. Maar slapen ho maar 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op stvs

Nou, normaal gaat ze 18.30/19.00 uur naar bed en slaapt ze binnen 15 minute ...
Dit dus! Bij ons nu ook weer de 3e keer deze week. Geen toeval dus. Hopelijk dus echt weer iets wat erbij hoort. Ik merk wel dat de taalontwikkeling weer een sprong maakt, dus wellicht heeft het daarmee te maken.

één jaar geleden

Reactie op sv94

Hier hetzelfde! Dochter slaapt normaal super goed’ nu 18 maand, lachten ee ...
Herkenbaar ja het eten gaat soms idd ook echt rampzalig.

één jaar geleden

Reactie op stvs

Nou, normaal gaat ze 18.30/19.00 uur naar bed en slaapt ze binnen 15 minute ...
Zeer bekend! Zijn net na 2,5 uur naar een slapend kind aan het kijken. Wat een ellende voor de ouders en de kleine! Dit terwijl toen we begonnen de kleine al moe was maar de slaap niet kon vatten.. ronduit sneu en hoop dat deze fase heel snel voorbij is!!

één jaar geleden

Onze dochter ging normaal vlot slapen maar zingt nu nog gemakkelijk een uurtje voor haar knuffels vooraleer ze in slaap valt. ´s nachts durft ze even huilen maar valt zelf wel direct weer in slaap. Geen idee of het die regressie is. Elke week nieuwe mysteries met die kleintjes.

één jaar geleden

Oooh ik ben wel blij jullie ervaringen te lezen. Hier ook minstens een uur voordat hij in slaap valt.

één jaar geleden

Ja vooral in de middag is ze idd uren aan t kletsen. Dan denk ik pff voordat jij een x slaapt is het al te laat. Maar ik vind de avonden vooral lastig. Het gekke is dat ze zelf aangeeft dat ze wel naar bed wil: ze zegt ja en haalt haar slaapzak. Maar zodra ik weg stap gaat ze weer rechtop zitten en begint te huilen. Dit doet ze al maanden niet meer. Gisteren gaf ze het wel op binnen 3 minuten. Andere dagen is ze gewoon te overstuur dus ga ik uiteraard troosten, maar daar ben ik dan wel ff mee bezig.

één jaar geleden

Hier ook dezelfde “ellende” van altijd rustig slapen rond 19:00 naar ineens grote hysterie die wel anderhalf tot twee en een half uur kan aanhouden voor hij in slaap valt. 😅

één jaar geleden

Bij ons wordt ze rond 3 uur in de nacht wakker en gaat ze huilen.. valt niet meer in slaap, wij halen haar eruit en dan gaat ze gelijk spelen met ons. Bij ons in bed slaapt ze niet, dus na een tijdje leggen we haar weer in bed. Weer huilen, maar dan laat ik haar gewoon even en dan uiteindelijk om 5 uur valt ze weer in slaap. Ben ook zwanger van de 2e, dus vind het wel extra zwaar 🥱

één jaar geleden

Reactie op Belshel8

Bij ons wordt ze rond 3 uur in de nacht wakker en gaat ze huilen.. valt nie ...
Herkenbaar! Wij geven vaak dan een beetje warme melk in een flesje. En dan terug in zijn eigen bed. Meestal valt hij dan binnen 20 minuten weer in slaap. Niet ideaal.. maar ook zwanger van de 2e en heb ook zelf echt de slaap nodig.

één jaar geleden

Reactie op M2021M

Herkenbaar! Wij geven vaak dan een beetje warme melk in een flesje. En dan ...
Ja melk geven wij inderdaad ook nog, in de hoop dat het iets helpt 🙈

één jaar geleden

Nu slaapt ze weer snel in maar wordt al 3 dagen op een rij half 5/ 5u wakker + middag dut van maar 40min😵‍💫

één jaar geleden

Denk over vermoeid maar hoe tank je bij als je steeds zo kort slaapt 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Wat eeeerg deze slaapregressie. Dit is voor ons de ergste ooit. Hysterisch krijsen, constant haar knuffel uit bed gooien, totaal niet zelf in slaap kunnen vallen. Als toppunt heeft ze vannacht van 21:00 tot 3:00 geslapen. Daarna niet meer in slaap gevallen. Alle trucjes gedaan, fles gegeven, erbij gebleven, tussen ons in gelegd. Niks helpt 😵‍💫😵‍💫

één jaar geleden

Al iemand waarbij het over is? En hoe lang heeft het ongeveer geduurd 😩

één jaar geleden

Of t al voorbij is durf ik niet te hopen. Het was een week lang en nu alweer 1.5 week niet meer...

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Nu slaapt ze weer snel in maar wordt al 3 dagen op een rij half 5/ 5u wakk ...
Same here!!