28 Reacties
één jaar geleden
Hier ook ellende. Denk dat het dan de regressie is die eigenlijk al tijdje speelt maar nu op zijn hoogtepunt is 😢.
In de middag niet meer willen slapen dus die strijd ga ik op het moment niet eens aan.
Maar de avond en nu vannacht drama. En de avonden ervoor ook. Uren bezig voor ze slaapt en als je er niet bij bent echt moord en brand krijsen. Zo totaal niet wat ik van haar gewend ben.
Maar Jeetje wat is dat vermoeiend met ook een baby van 5,5 week oud
één jaar geleden
Hier ook draaama elke avond! Overstuur met naar bed brengen, veel huilen, krijsen, niet kunnen slapen. Soms ook gewoon kletsen in bed. Maar hij sliep meestal uiteindelijk pas rond 10/11u. We haalde hem er wel uit als hij al lang bezig was. Dit is de 3e avond nu weer dat hij tussen 19:00 en 19:30 slaapt, nog wel wat overstuur met in bed leggen maar valt iig weer snel in slaap👏 Heeft bij ons bijna 6 weken geduurd! 🤯🙈
één jaar geleden
Ik had vandaag bedacht, een slaapregressie is een regressie, dus een teruggang in ontwikkeling eigenlijk (zodat je vervolgens weer progressie en vooruit kan). Dus dacht ik, als mn baby in de regressie zit, dan moet ik misschien de oude technieken toepassen zoals ik dat deed toen hij nog heel klein was… en het werkte!😀😀😀 dus vasthouden, wiegen, staan, heen en weer lopen, precies op de manier zoals ik dat met hem deed toen hij een baby was..🥹 en hoewel het iets langer duurde dan ik wilde (13kg😅) viel hij heel rustig in slaap🥳🥳🥳
één jaar geleden
Reactie op noukie@87
Hier hetzelfde! Nu met 20 maanden. Is het overgegaan bij jullie?
Nog steeds niet helemaal het oude ritme terug helaas. Ze valt nu wel regelmatig weer een uurtje terug in slaap en wordt dan normale tijd wakker maaar vanmorgen was het bijv weer 05:15. Ik hoop dat we langzaam stapjes terug doen :) is het bij jullie van de ene op de andere dag over gegaan of ook de ene dag beter dan de andere? Ze sliep eerst 11u per nacht. Vannacht maar weer 9 🤷🏻♀️