5 Reacties

één jaar geleden

Helaas kan ik er niet over meepraten.. Misschien even navraag doen bij cb, of eventueel je eigen tandarts. Snap zeker dat je om je heen kijkt en op een gegeven moment ziet dat jou kindje zijn ontwikkeling van het gebit anders verloopt, je jezelf misschien afvraagt of het allemaal wel goed zit. Daarom niet mee rond blijven lopen! Hou je ons op de hoogte? Heel veel succes

één jaar geleden

Dochtertje van een collega kreeg de eerste tandjes pas met 22 maanden door. Dat is laat, maar niet erg. Vooral onpraktisch met aan willen bieden van vast voedsel. Voor gericht advies van experts zou ik inderdaad naar het cb en de tandarts gaan met vragen.

één jaar geleden

Reactie op Vlieger

Dochtertje van een collega kreeg de eerste tandjes pas met 22 maanden door. ...
Qua vast voedsel maakt het echt niet uit of ze tanden hebben of niet. Mijn dochter eet volledig met pot mee vanaf 8 maanden en kreeg toen pas een voortandje. Kaken zijn net zo sterk als tanden 🤭 ze heeft nog geen kiezen en eet echt van alles. 😘

één jaar geleden

Op het consultatiebureau zeiden ze tegen mij dat het enorm verschilt per kind. Dus zou me ook geen zorgen erover maken. Als er eenmaal tandjes door zijn gekomen dan volgt de rest ook wel. Maar als ze 2 jaar zijn en nog niks dan zou ik dat voor mij wel reden zijn tot bezorgdheid. Denk dat het vast wel snel doorkomt en anders als het je niet lekker zit kan je altijd even op cb er na vragen 😘

één jaar geleden

Dat ik met mijn oudste naar de tandarts ging , vroeg ik het aan de tandarts toevallig hoe dat zat met d'r tandjes (ze had er toen ook nog niet zo veel) nu zijn ze als onkruid eruit geschoten🤣, masr hij zei hoe minder tanden hoe minder zorg nog als ze maar rond de 2.5/3 jaar wel door gekomen zijn anders gaan ze verder kijken. Zou me dus nog geen zorgen maken. Anders even contact opnemen met je eigen tandarts 😊