15 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op VRB2123
Hier Cold Turkey luier af.. zoon zindelijk met 2 jaar en 4 maand..
En in de nacht?
8 maanden geleden
Sinds de kerstvakantie zindelijk hier overdag! 4 dagen even doorgebeten & ook thuis gebleven. Was heftig met veel accidentjes de eerste dagen, 3 dagen in zijn blote kont laten lopen, 4e dag onderbroekje aangedaan en gaat sindsdien heel goed met sporadisch nog een ongelukje wanneer hij druk bezig is
8 maanden geleden
Hier lukt het niet, ik heb geprobeerd om alles uit te laten maar ze werd echt hysterisch toen ze in haar broek plaste. Daarna had ze zelfs bang van de luier. Iemand nog wat tips?
8 maanden geleden
Ik ben nog voor 2 jaar begonnen, gewoon een potje gekocht en die in het toilet gezet om soms te gebruiken. Nu de afgelopen twee maanden dagen dat ze thuis was geen luier aan (op de kdv wel nog dus) en elke ochtend/avond op het potje zetten.
Heb nu 3 weken vakantie en ook hier geen luiers meer aan, alleen tijdens middag dut en avond. Ze zegt zelf wanneer ze wil plassen en kan het alleen.
Mijn tips zouden ook zijn, gewoon de luier uit, en als ze het begrijpen meerdere keren (echt heel vaak ahhahaha) vragen of ze wil plassen. Koop samen leuk ondergoed (hebben we ook gedaan, dan wil ze het graag aan met een hoorns en bloemen etc) en echt volhouden. In broek plassen is 3 keer gebeurd in 2 weken dus dat vind ik prima!
8 maanden geleden
Ik heb een plaskalender aangeschaft op blablabloom en ik moet zeggen hier lukt het super. Zelfs buiten huis, ik doe steeds een mee neem potje mee en regelmatig vraag ik of hij eens moet.. steeds enthousiast zijn als hij erop gaat hij heeft op 2 weken tijd (2 ongelukjes gehad > tijdens spelen te druk ) thuis heb ik een hoekje ingericht met het potje en kalender en allerlei boekjes.. en in de cr猫che geef ik de kalender mee en daar lukt het ook! Succes 馃崁
8 maanden geleden
Hier eentje die echt niet wilt. Zowel hier drama voor hem op het potje te krijgen als in de cr猫che. Binnenkort moet hij naar school (Belgi毛) en vrees dat hij niet zal mogen gaan .
8 maanden geleden
Reactie op Wondertjes1992
Hier eentje die echt niet wilt. Zowel hier drama voor hem op het potje te k ...
Ik ben blij dit te lezen (uiteraard niet slecht bedoeld) want ik lijk echt de enige te zijn bij wie het niet lukt. 15 april naar school en weigert alles, zowel thuis als cr猫che. Op school gaat het blijkbaar wel mogen, er staat in de brief dat we pampers mee moeten geven indien niet zindelijk..
8 maanden geleden
Reactie op Wondertjes1992
Hier eentje die echt niet wilt. Zowel hier drama voor hem op het potje te k ...
Hebben jullie geprobeerd zijn favo knuffel/speelgoed op het potje te laten plassen? Lukte bij mij ook heel goed als haar knuffel ging zitten. Dan wilde ze meteen zelf ook!