64 Reacties

één jaar geleden

Haha tot aan gister dacht ik; deze hebben wij gelukkig (nog) niet gehad. Nou... hij is AAN! Zijn er kindjes die er inmiddels weer uit zijn, en gewoon weer lekker hun middag dutje doen enzo? Haha

één jaar geleden

Nou die wintertijd mogen ze ook wel echt afschaffen! Natuurlijk is het nu heel erg vroeg ochtend..niks uurtje langer slapen. Hoe is dat bij jullie. Hier wil ze nog steeds alleen in slaap vallen als ik ernaast blijf. Opzich niet erg maar het wegleggen en gewoon weglopen is voorbij voorlopig.

één jaar geleden

Reactie op SF

Nou die wintertijd mogen ze ook wel echt afschaffen! Natuurlijk is het nu h ...
Pff, ja! Wie verzint dit! Hier ook klokslag 5u! Nu al in bed voor haar middag slaapje. Ze was kapoet. Dus denk dat we voorlopig nog niet in het nieuwe ritme zitten 🤪 Vanavond rekken tot 18:30🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Pff, ja! Wie verzint dit! Hier ook klokslag 5u! Nu al in bed voor haar midd ...
Ja ik d8 geluk te hebben. Gisteren sliep ze opeens tot half 9 uit. In slaap kome savonds ging moeizaam pas 21.30. Dus ik d8 mooi hoeve we niks te schuiven. Maar helaas dat was gewoon toeval. Ze is nu nog wel wakker maar maaktw gisteren een hele strijd van het middagdutje..dus ook daar Verwacht ik niet zoveel van.

één jaar geleden

Vermoeiend en stressvol he. Het niet weten wat er gaat gebeuren doet ook altijd wel iets met me. Ik heb er maar gelijk aan toe gegeven en we stonden 7:15 al buiten in de plassen te stampen. Al wordt ik er wel chagrijnig van als het nu weer weken gaat duren voordat 5u, 6u wordt hoor 😅 Duurt bij jou ook al lang he🙁 Wanneer gaan kinderen eigenlijk wat makkelijker slapen en stoppen die slaapregressies? Pas na het 4e jaar zeker? 😵

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Vermoeiend en stressvol he. Het niet weten wat er gaat gebeuren doet ook al ...
Ja heel herkenbaar! Ja ik denk dat ze toch aan gewend is dat ik erbij blijf en weet niet of dat voorlopig beter wordt. Met het middagdutje ben ik er trouwens niet bijgebleven en gezegd dat ik op de bank ga zitten. Uiteindelijk gaf ze zich over. En dan is er nog iets..gisteren is ze uit haar ledikant geklommen. Staat tegen ons bed aan en mn vriend lag er nog in. Dus wss zich opgetrokken. Maar ik heb dus nu totaal geen rust meer voor mijn gevoel. Ze komt dan gelukkig op het bed terecht en heb verder alle gevaarlijke spullen verwijderd. Maar het idee dat ze er dus gewoon uit kan geeft mij totale stress.

één jaar geleden

Reactie op SF

Ja heel herkenbaar! Ja ik denk dat ze toch aan gewend is dat ik erbij blij ...
Lastig joh. Het is zo raden waar je goed aan doet he, bij die kleintjes. Reageert ze bij jou hetzelfde als bij jouw vriend? Onze dochter tolereert het van hem namelijk altijd als hij weg loopt. Misschien hem in het weekend het laten proberen? Soms werkt het ineens bij een ander 🤷🏻‍♀️ Oh nooo, wat een ondernemend meisje 😅 Slaapt ze nog in een slaapzak? Ja, dat snap ik.. Nu moet je weer opnieuw vertrouwen krijgen in de situatie

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Lastig joh. Het is zo raden waar je goed aan doet he, bij die kleintjes. Re ...
Ja ze heeft nog een slaapzak aan. Maar denkt het feit dat haar bed tegen boxspring aanstaat maakt het makkelijker. Wss kan ze zich dan toch ergens aan optrekken of afzetten. En dan denk ik toch maar naar eigen kamer? Maar dan kan ik er s avonds niet meer naast liggen als ze niet wil slapen, dat maakte het juiste wel weer handig. Plus dat ze nu in ieder geval op het bed valt. Want mijn vriend heeft dus niet gezien hoe ze het deed.

één jaar geleden

Reactie op SF

Ja ik d8 geluk te hebben. Gisteren sliep ze opeens tot half 9 uit. In slaap ...
Dat middag dutje was hier gister ook zo'n strijd... 45 min in bed gestaan, staan schreeuwen. En toen heb ik het maar opgegeven. Gister dus helemaal niet geslapen. Vannacht wel weer goed gelukkig. Nu duimen voor het dutje straks 😪😪

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Pff, ja! Wie verzint dit! Hier ook klokslag 5u! Nu al in bed voor haar midd ...
Hier dus ook geen middagdutje blijkbaar. Eigenlijk zou ze nu allang horen te slapen. Zomertijd rond 12 dus wintertijd helemaal! Maar nee hoor nog bezig in bed. Lastig ook zou ze dan al gewoon zonder dutje kunnen?

één jaar geleden

Reactie op Amarylles

Dat middag dutje was hier gister ook zo'n strijd... 45 min in bed gestaan, ...
En gelukt? Hier niet!

één jaar geleden

Reactie op SF

En gelukt? Hier niet!
Ja! Wonder boven wonder

één jaar geleden

Reactie op Amarylles

Ja! Wonder boven wonder
Mooi! Ik probeer t morgen maar weer gewoon. Om nou na 2x te denke ik skip t dutje is miss ook te snel

één jaar geleden

Ze sliep gisteren 18:30. 4:10 wakker 😅

één jaar geleden

Reactie op SF

Mooi! Ik probeer t morgen maar weer gewoon. Om nou na 2x te denke ik skip t ...
Jaa echt weer zo'n puzzel he.. nu wel 5:45 klaarwakker en blij. Maar is ook een wintertijd dingetje denk ik🤔

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Ze sliep gisteren 18:30. 4:10 wakker 😅
Ooh help wat vroeg! Hier dus gisteren geen middagdutje. Iets voor 8 pas naar bed gegaan en sliep binnen 5 min. Normaal duurt t wel 45 min. Tis nu 7.15 en ze slaapt nog steeds! Ik moet haar dus straks wakker maken om mijn oudste dochter naar school te brengen. Ben heel benieuwd hoe het middagdutje zal gaan.

één jaar geleden

Reactie op Amarylles

Jaa echt weer zo'n puzzel he.. nu wel 5:45 klaarwakker en blij. Maar is ook ...
Ja dat denk ik ook..is in principe een uur later. Duurt vaak even voor ze wennen aan die nieuwe tijd..

één jaar geleden

Hoe gaat het met iedereen? Ik merk dat we hier soms het spoor bijster zijn. We vallen van de regen in de drup met ziek zijn waardoor ze ook niet makkelijk in slaap komt.

één jaar geleden

Hier ging t eigenlijk wel goed. Ik lag er nog ff naast en dan liep ik weg en ging de nacht goed. Nu duurt t inslapen deze week weer mega lang. Kan door de verkoudheid komen want met verstopte neus kan ik ook nooit goed slapen. Of ze ligt te lang in bed bij de gastouder. Dit wel vaker aangekaart maar krijg er nooit heel duidelijk antwoord op.

één jaar geleden

Oh ja, ter aanvulling. Ze gaf nu ook aan dat ze pijn heeft in haar benen. Naast het ziek zijn denken we aan groeipijn. Ook heeft ze soms rode konen en zit ze behoorlijk te duwen in haar mond. We denken ook dat ze soms last heeft van de laatste doorkomende kiezen.