64 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Gebruikersnaamblabla

Oh ja, ter aanvulling. Ze gaf nu ook aan dat ze pijn heeft in haar benen. N ...
Hier ook twee bovenste kiezen komen door

één jaar geleden

Hier net staand in bed krijsen “niet slapen!! Neee nee!” Dit een half uur en toen ging ie zitten en kletsen met z’n knufffels. Heb hem in bed gelaten in de hoop dat hij ging slapen maar helaas.. 2 uur na in bed leggen toch maar eruit gehaald. Op de vraag “heb je lekker geslapen?” Werd volmondig ja geantwoord 🤣

één jaar geleden

Okey normaal echt een goed slapend meisje maar vanaf moment dat ze haar speen kwijt is en ik haar er wil brengen denkt mevrouw mooi uit bed. En dan is het ook als ik wegloop zonder eat te zeggen krijsen. Is dit ook die regressie want poh dit breekt me echt op. Want ze gaat nu echt uren lang ook niet meer slapen. Het is of zoals nu al wakker of rond 5 uur wat normaal 7 a half 8 was

één jaar geleden

Hier ook sinds een paar weken. Altijd een heel goede slaper geweest, kort slaapritueel, in bed leggen duurde maximaal een kwartier. Nu zijn we er minstens anderhalf uur bezig en krijst hij dermate dat ik soms bang ben de buren de politie bellen. Ik word er echt gek van. Het moet uit mijn tenen komen om rustig en liefdevol te blijven