Ik moet even mijn hart luchten geloof ik. Hoe doen jullie dit?
Ik struggle echt op de dagen in deze fase van de twee jongens. Er is geen moment dat er links en recht niet iets gebeurt.
Ik was vanmorgen bezig alle spullen klaarmaken voor ons uitje, staan ze water naar elkaar te spugen. Vervolgens hebben ze constant ruzie met elkaar en willen ze uit alle 80.000 speelgoed dingen natuurlijk exact met hetzelfde spelen. Hoor ik vervolgens alleen maar gekrijs en geschreeuw en zie ik alleen maar slaan en duwen en zo gaat het de gehele dag door!
Ik ben constant in standje politie agent. Ik pak het eerst heel pedagogisch aan maar merk gewoon dat ik ze helemaal niet bereik. Vervolgens moet ik altijd boos worden en mijn stem verheffen willen ze een keer luisteren. Ik ben dat af en toe zo zat. Ik ben echt afgedraaid na zo een dag met hun.
Nu weet ik niet of het verschil hem ook zit in dat het twee jongetjes zijn met een compleet pittig karakter maar ik merk gewoon dat ik het amper kan managen. Ik moet alleen maar waarschuwen en ingrijpen en heb daardoor niet eens tijd om zelf even naar het toilet te gaan want ook dan slaan ze elkaar de hersenen in en is het krijsen en gillen.
Op sommige dagen wordt ik echt gillend gek!!!
Hoe doen jullie dit?!