3 Reacties

één jaar geleden

Als ze potjes wel eet dan kan je die bijvoorbeeld na maken en kijken wat zij lekker vind kwa ingrediënten

één jaar geleden

Reactie op metisse

Als ze potjes wel eet dan kan je die bijvoorbeeld na maken en kijken wat zi ...
Ookal geprobeerd maar ook dan eet ze het niet, zelfs al in het potje gedaan zodat het lijkt alsof het uit de winkel komt maar ook dan niet..

één jaar geleden

Dit hebben we ook met mijn zoon af en toe het lijkt per periodes dat hij wel mee eet en andere niet. Hij lust ook niet alles dus ik maak altijd een alternatieve voor hem als we iets eten waarvan ik denk dat hij het niet zou lusten … ik probeer altijd te geven wat we eten als dat niet gaat pas ik een beetje aan zijn bordje met bijvoorbeeld appelmoes erbij gooien dan gaat bijna alles naar binnen. Of ik prak een zijn eten of maak kleinere stukjes van. Stukken vlees gaat bij hem nog niet helemaal en sowieso sperziebonen moeten klein gesneden worden. Ik moet zeggen dat bepaalde dingen die we eten geef ik hem liever niet dus maak ik vaak iets apart voor hem. Cous cous is heel makkelijk en snel en kan je met een geprakte gekookte wortel geven bijv een eitje erbij is ook wel makkelijk en meestal lusten ze dat wel. Succes !