7 Reacties
één jaar geleden
Mn zoon is ook 22 maanden, en hij slaapt laatste 1,5 maand ook wat wisselend, is dan soms erg vroeg wakker wat voorheen niet zo was. Hij doet echter maar 1 slaapje en ook al is hij dan wat moe sochtends ik breng hem pas naar bed rond 12u..ik dacht zelf misschien een sprong (taal ontwikkeling ?) of tandjes die groeien? (Zit met vingers in mond en kwijlen)
één jaar geleden
Hey goedemorgen, er is een ander topic in deze groep geopend “24 maanden slaapregressie” met vergelijkbare verhalen. Je bent niet alleen 😅
één jaar geleden
Reactie op Gebruikersnaamblabla
Hey goedemorgen, er is een ander topic in deze groep geopend “24 maanden sl ...
Maar dit speelt sinds kindje 20,5 maand oud is dus lijkt me een verschil..? Of begint die regressie rond die leeftijd?
één jaar geleden
Reactie op LinaLina789
Maar dit speelt sinds kindje 20,5 maand oud is dus lijkt me een verschil..? ...
Denk dat het meer te maken heeft met wanneer je kindje grote ontwikkeling sprongen laat zien.
Wat overdag slapen betreft.. Ik zou het echt proberen te rekken tot 11/ half 12. Anders is het wel lang van 10 tot avond slaapje? Oververmoeid doet ook vaak slecht slapen..
één jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Denk dat het meer te maken heeft met wanneer je kindje grote ontwikkeling s ...
Ja precies, rond deze leeftijd stapelen ook de woorden zich op in het hoofd en die komen er straks rond 24maand dan uit (ongeveer natuurlijk).
Mn zoontje doet overdag alleen 1 slaapje, van 10u tot avondslaapje is dus bij ons niet het geval..
één jaar geleden
Hier ook al sinds ruim een maand feest, mevrouw wil 's avonds absoluut niet slapen en wordt daardoor 's ochtends laat wakker. Ze had ook een periode dat ze 's nachts meerdere keren wakker werd, maar dat is gelukkig niet meer het geval. Dus toch iets van positiviteit.. Denk dat het qua ontwikkeling erg hard gaat voor ze op dit moment, dus hoop dat het snel weer goed komt met dat slapen 🤞🏻