28 Reacties

één jaar geleden

Hoe gaat het hier nu met iedereen? Wij zitten er al ruim een maand in 😣 mevrouw wil niet slapen ‘s avonds

één jaar geleden

Nou … nog steeds wel moeizaam. Er is ook een verschil met thuis en op de opvang slapen, maar ook daar merken ze het. Niet zo erg als thuis. Het gaat met ups and downs. Maar we hebben ons er nu op ingesteld dat wij met zijn drieën in ons bed gaan liggen en haar slapend overleggen. Zojuist duurde het een uur, maar ze is wel rustig. Ze slaapt de hele nacht door, dat scheelt! Liever dat dan een uur lang strijd. Zeker als ik haar naar bed probeer te brengen, is het echt totale paniek. De hang naar mij is soms echt heftig. Wij merken trouwens ook dat ze meer eet en ze is letterlijk gegroeid. Ervaren jullie dat ook?

één jaar geleden

Hier gaan we de 3e week in. Ik dacht eerst dat het kwam door kiezen of verkoudheid, maar geloof nu dat het toch een vroege regressie is.. inslapen is drama, in de nacht gerust 2-3 uur wakker.. Op kdv slaapt ze vaak niet. De andere kindjes worden wakker van haar of van de juf die erbij zit, dus de juffen kunnen haar niet te lang in bed laten als ze niet kan inslapen.. Maar vannacht: ze werd wakker en heb haar bij me genomen. Toen lag ze hand in hand met me en is ze in slaap gevallen… m’n hart smolt heel erg 🥰

één jaar geleden

Ze is gisteren voor het eerst weer binnen 10min in slaap gevallen! Dat was zeker een maand geleden! Hoop dat ze weer wat meer der rust heeft gevonden 🙏🏽

één jaar geleden

Still going. En nu ook nog een 2e kindje erbij. Wat een fase haha

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Ze is gisteren voor het eerst weer binnen 10min in slaap gevallen! Dat was ...
Woooow dit klinkt als een droom! Bij ons is 1,5 uur een goede avond momenteel 😆 hoop dat die 10 minuten de nieuwe standaard is bij jullie

één jaar geleden

Bij ons na 2 maanden lijkt het deze week weer beter te gaan. Eindelijk weer slapen tot half 7/half8. Wij zijn van de zomer slaapzak naar een wat dikkere slaapzak gegaan en erna is het niet meer gebeurd dat hij rond half 5/5 uur wakker werd. Of de sprong is over of heeft hij het toch al die tijd te koud gehad….?!? Maar als je erin zit denk je dat dit nooit meer stopt. Ik vond het deze keer wel het langst duren.

één jaar geleden

NEWSBREAK! Mijn man heeft haar net in haar eigen bedje gelegd, zonder een traan te laten 😧! Dit is een wereld van verschil! Normaal gaan we met zijn tweeën of drieën op ons bed liggen en dan haar slapend overleggen. DIT BIEDT HOOP VOOR DE AVOND 😂