14 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee…

4 jaar geleden

Ik had gisterenavond eenzelfde ervaring toen ik in bed lag... 29 weken nu. Onrustige nacht gehad met woelige baby. Vanochtend was het weg en vandaag ook alles weer "normaal"

4 jaar geleden

Ja heb ik ook! Voelt heel vervelend alsof er ieder moment een armpje of beentje naar buiten kan komen of ik in m’n broek ga plassen als ze tegen m’n blaas trapt 🙈 Voel wel echt dat ze bij mij met haar voetjes laag ligt dan en hoofdje hoger. Kan zijn dat je kindje nog alle kanten op draait in deze periode, dus misschien bij jou ook wel zo?

4 jaar geleden

Dit heb ik ook . Ik ben vandaag verloskundige geweest toevallig afspraak en meneer licht in stuit . Dus kan zijn dat dat het is . Dat was bij mij wel het geval 😊

4 jaar geleden

😅😅 jeetje dan is ie in een paar dagen 180 graden gedraaid indien t vanwege stuitligging is

4 jaar geleden

Ik voel precies hetzelfde… niet erg fijn gevoel. Maar die van mij draait nog lekker vaak rond. (27 weken)

4 jaar geleden

Dacht echt dat ik de enige was die zoiets raars voelde… gelukkig is het dus niet zo raar

4 jaar geleden

Ik vond het vooral een eng gevoel.. gaf mij de impressie dat ie er al aankwam. Was heel opgelucht toen ik vanmorgen gewoon wakker werd zonder troubles... :)

4 jaar geleden

Ik heb dit gevoel ook. Vandaag overdag de hele tijd het gevoel dat hij in m’n blaas trapt. Maar vanavond toch weer meer tegen m’n ribben. Ben nu 28+4. Dus heb het gevoel dat de kleine man ook nog steeds alle kanten op draait.

4 jaar geleden

Hier ook al zo vanaf 24 weken komt door mijn te ´laag´ liggende baarmoeder..

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Baby in stuitligging, die het nog niet echt nodig vind om bij te draaien. Met bijna 30 w mag het wat mij betreft wel 😆 vorige zwangerschap dit gevoel nooit gehad maar daar ook geen stuit

4 jaar geleden

Ik had 2 dagen geleden ook precies hetzelfde gevoel. !! Vandaag 27 wk zwanger

4 jaar geleden

Oh dat doet onze kleine ook heel vaak,voelt heel raar. Maar ze ligt regelmatig met haar voeten op de 'uitgang'. Weet van m'n andere zwangerschappen dat de kinderen dat ook deden.

4 jaar geleden

De baby heeft nog alle ruimte om te draaien… dus je zult hem de komende weken nog overal en nergens in je buik voelen 😂