130 Reacties
één jaar geleden
Hier ook bevallen van een zoontje eind oktober 2021 en hier zit het ook weer te kriebelen!
één jaar geleden
Mijn zoontje is ook van eind oktober 21. Ergens vind ik het heel fijn zoals het nu gaat, oppas is makkelijk te regelen of bijv logeren als wij iets samen willen doen, een boodschap doen gaat heel fijn met 1 kind en dat hij nu kan lopen maakt het allemaal een stuk makkelijker. Mijn zoon slaapt ook nog steeds niet geweldig en dat zijn wel dingen die mij dan een beetje tegenhouden. Maar ik wil idd ook niet al te lang ertussen hebben. Daarbij het ik PCOS en de 1e was bij de 1e ronde raak, maar nu toch bang dat het dit keer niet zo makkelijk gaat😅
één jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Mijn zoontje is ook van eind oktober 21. Ergens vind ik het heel fijn zoals ...
Ik kan mij hier ook in vinden! Het voelt voor mij alsof alles wat gemakkelijker loopt dan in het begin (ik heb postpartum als best heftig ervaren). Soms vind ik de gedachte best spannend.. weer een kleintje erbij etc etc 😅.
één jaar geleden
Reactie op Tugba 🥰
Hehehhe! Super leuk! Indd ik ben bevallen na een oktober kindje. Mijn ande ...
Ja ik geloof dat de tijd nog sneller gaat! Is natuurlijk ook zo anders omdat je al een kleintje hebt rondlopen. Geen rust🤣 dat lijkt me dus echt heftig.
Ik hou van mijn tijd met mijn zoontje, maar ik vind het ook heeeeerlijk als hij smiddags op bed ligt zodat ik ff rustig koffie kan drinken met een serie aan😂
één jaar geleden
Hier kriebelt het ook onwijs! M’n dochter is van begin oktober ‘21. Ik zou wel iets meer tijd er tussen willen ivm zelfstandigheid. En ze wil héél vaak nog getild worden. Dat zie ik niet zo zitten als ik zwanger ben aangezien je dan sneller bekken klachten kan krijgen. Dat was na de bevalling wel een dingetje. Dus tot die tijd genieten we nog even met zijn 3e. Waarschijnlijk begin volgend jaar (na maart want ik wil geen december baby 🥲)
één jaar geleden
Reactie op rileyK
Hier kriebelt het ook onwijs! M’n dochter is van begin oktober ‘21. Ik zou ...
Haha ja ik begrijp je, als het te plannen is lijkt het mij ook leuk een mei/juni kindje te hebben naast een oktober kindje.
Wat dat betreft zou ik ook langer willen wachten, ik geniet op het moment zo van mijn zoontje en gezin maar het lijkt me fijner voor hem als hij straks een broertje of zusje heeft die niet heel veel jonger is dan hij.
Maar natuurlijk moet het ook maar gegeven zijn dat je snel zwanger raakt, dat hebben we helaas niet in de hand
één jaar geleden
Ik ben onverwachts weer zwanger geraakt. Omdat het gepland was had ik aan begin korstsluiting was vooral mentaal niet echt voorbereid. Nu begin het een beetje in te komen omdat ik veel zwangerschapskwallen krijg en dat kan ik het niet meer negeren, vrijdag mijn eerste echo dan wordt het echt denk ik. Voor nu voelt het nog niet echt reëel en ik denk alleen aan alle aanpassingen die ik moet doen op de plannen die ik had maar toch stiekem begin ik heel blij te worden…
één jaar geleden
Reactie op Fabi-R
Ik ben onverwachts weer zwanger geraakt. Omdat het gepland was had ik aan b ...
Gefeliciteerd met jouw zwangerschap 🤰!
Tot wanneer had je anders willen wachten? Of was er in 1e instantie geen wens voor een 2e?
één jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Gefeliciteerd met jouw zwangerschap 🤰!
Tot wanneer had je anders willen w ...
Ik heb altijd 2 kindjes gewild maar na mijn vorige ervaring had ik geen zin in een tweede oftewel had ik meer tijd om alles een plek te geven, rust te vinden vertrouw in mijn lichaam en misschien het weer te willen proberen. Ik ben al 37 dus als het nu niet was gekomen, was misschien nooit meer gekomen zo zie ik het nu. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap bekkeninstabiliteit , zwangerschap diabetes en pre -eclampsie waarbij ik heel veel klachten aan over gehouden heb (het heel pakket dus). Vandaar mijn twijfels en angsten voor een tweede. Maargoed ik hoor vaak dat niet elke zwangerschap hetzelfde is, ik ben nu medisch en zal beter gemonitord worden direct bij een gynaecoloog dus er is hoop dat het beter zal gaan. En met al en al als alles goed zal verlopen zou ik het gelukkigste vrouw ter wereld zijn. Als ik naar mijn zoon kijk was en is alles maar echt alles de moeite waard. ❤️🍀
één jaar geleden
Reactie op Fabi-R
Ik heb altijd 2 kindjes gewild maar na mijn vorige ervaring had ik geen zin ...
Ja ik snap dat je het dan “spannend” vind. Ik hoop dat je een goede en fijne zwangerschap tegemoet gaat !
Inderdaad is het echt zo dat elke zwangerschap anders is. Duimen dat je fluitend door deze gaat 👍🏼
één jaar geleden
Reactie op RS2021RS
Onze zoon is ook van oktober 2021. Het begint bij mij heel erg te kriebelen ...
Oh wat verdrietig! Wat is de reden waarom je man geen 2e wil?
één jaar geleden
Reactie op Fabi-R
Ik heb altijd 2 kindjes gewild maar na mijn vorige ervaring had ik geen zin ...
Misschien stelt het je gerust om te weten dat ik bij mijn eerste ook zwangerschapsdiabetes en bekkeninstabiliteit had maar dat ik 2 weken geleden ben bevallen van m’n tweede en dat ik deze zwangerschap zonder diabetes of gekke andere klachten ben doorgekomen. Succes en geniet van deze zwangerschap🩷💙
één jaar geleden
Hi! Zeker denk ik daaraan; echter wil ik het nu niet, ookal is ons ventje verder super makkelijk! Hij wordt nog weleens wakker snachts, maar ook merk ik dat ik nu echt geniet van de dingen met hem zoals naar een speeltuintje gaan etc. Met een baby erbij is het zo overleven, mij lijkt het persoonlijk fijner als er 3-4 jaar tussenzit. Als de kleine op de basisschool zit en ik dan echt tijd kan hebben voor de baby. Natuurlijk is dit voor iedereen anders 🥰 doe wat goed voelt voor jou! Misschien denk ik er over een jaar ook wel anders over haha maar nu zegt mn gevoel nee, terwijl ik echt wel droom over een gezin met 2-3 kindjes( als t ons gegeven is)
één jaar geleden
Hoi! Hier begonnen de kriebels voor een tweede kleintje ook. 🤗 We zijn deze maand weer gaan proberen en de test was gisteren heel licht positief 🤭 Gelijk komen ook alle twijfels: Gaat het goed komen? Hoe gaan we dit doen? Hoe gaat de zwangerschap?
Maar gelukkig duurt een zwangerschap 9 maanden en groei je er weer naartoe 🙈
één jaar geleden
Reactie op Jacquelien_
Hoi! Hier begonnen de kriebels voor een tweede kleintje ook. 🤗 We zijn dez ...
Spannend!!! Hoe heb je je eerste zwangerschap ervaren?