130 Reacties

één jaar geleden

Ik ben in begin november 2021 bevallen en ben nu zwanger van de 2e.. De 1e duurde 3 jaar voordat ik zwanger was en nu hebben we er 3 maand over gedaan..

één jaar geleden

Reactie op Lisa8070

Hi! Zeker denk ik daaraan; echter wil ik het nu niet, ookal is ons ventje v ...
Ik snap deze ook heel goed. Dat is voor mij dus ook echt een twijfelpunt. Maar ik ben zelf bijna 33 en mijn partner 36 dus willen we ook weer niet heel lang wachten.. lastig

één jaar geleden

Reactie op Vrouw292021

Ik ben in begin november 2021 bevallen en ben nu zwanger van de 2e.. De 1e ...
Gefeliciteerd 🤰!

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Ik snap deze ook heel goed. Dat is voor mij dus ook echt een twijfelpunt. M ...
Snap ik helemaal! 😘 enige advies: volg je gevoel ☺️

één jaar geleden

Reactie op Oummievanbaby

Spannend!!! Hoe heb je je eerste zwangerschap ervaren?
Eigenlijk best wel positief. We hopen dat het weer net zo goed gaat 🤞🏻

één jaar geleden

Hier inderdaad een van de oktober club waar kindje nummer 2 al geboren is (in mei). Veel succes voor degenen die willen of gaan starten of die nu zwanger zijn.

één jaar geleden

Reactie op Jacquelien_

Eigenlijk best wel positief. We hopen dat het weer net zo goed gaat 🤞🏻
Ik hoop dat je een mooie en gemakkelijke zwangerschap zal hebben! Heel spannend zeg😄. Maar ook super leuk. Hoe gaat het met je?

één jaar geleden

Oh wat verdrietig! Wat is de reden waarom je man geen 2e wil?
Hij is zelf enigkind en hij zegt nooit iets gemist te hebben. Hij vindt het gewoon prima zo en hij vond het 1e jaar terror. Hij heeft niets met baby’s.

één jaar geleden

Reactie op RS2021RS

Hij is zelf enigkind en hij zegt nooit iets gemist te hebben. Hij vindt het ...
Lijkt me heel erg lastig, vooral als je zelf wel de wens voor een 2e hebt. Ik zou het denk ik erg moeilijk vinden hoe daarmee om te gaan 😔

één jaar geleden

Ja hier! Wij zijn ruim 1.5 maand geleden begonnen. Ik hoop dat ik volgende week niet ongesteld wordt😉😄

één jaar geleden

Reactie op Kattenmeisje

Ja hier! Wij zijn ruim 1.5 maand geleden begonnen. Ik hoop dat ik volgende ...
Wat spannend! Laat je weten of het zo is 🤩?

één jaar geleden

Lijkt me heel erg lastig, vooral als je zelf wel de wens voor een 2e hebt. ...
Weet ik zelf ook niet. Ik blijf hoop houden. Ik kan het boek nog niet sluiten.

één jaar geleden

Reactie op RS2021RS

Onze zoon is ook van oktober 2021. Het begint bij mij heel erg te kriebelen ...
Zelfde hier... Ik geef de hoop ook nog niet op...

één jaar geleden

Leuk om alles te lezen hier! Wij zijn deze week ook weer begonnen. Momenteel draai ik een groot project op werk en dat wil ik graag af kunnen maken voor ik met verlof zou gaan, dus hebben het wel iets langer uit gesteld om te beginnen dan wat ik gedaan zou hebben als ik werk niet belangrijk vond. Het begint dus wel weer te kriebelen… 😁

één jaar geleden

Hier ook flinke kriebels! We hebben afgesproken in augustus weer te beginnen, zo spannend.. ik hoop dat het deze keer sneller raak is, bij de eerste heeft het 2 jaar geduurd en heb ik ook een miskraam gehad voordat het goed mocht gaan. Had ook al wel eerder willen beginnen maar ivm nieuwe baan toch maar even uitgesteld. Gelukkig hebben we allebei altijd 2 kindjes gewild. Ik merk alleen wel dat ik nu zulke rammelende eierstokken heb dat ik zelfs over 3 kindjes fantaseer haha.

één jaar geleden

Reactie op Jaad

Hier ook flinke kriebels! We hebben afgesproken in augustus weer te beginne ...
Oh spannend! Wij willen in september ongeveer weer “beginnen”. Die fantasie over 3 kindjes heb ik ook🤣 maar ik denk dat dat misschien ook niet helemaal haalbaar is, vooral op financieel vlak (en dan doel ik vooral op de toekomst, t leven is zo duur!) Misschien kunnen we met iedereen die binnekort weer voor een 2e gaan in dit topic elkaar een beetje op de hoogte houden, lijkt me wel leuk 🥰

één jaar geleden

Oh spannend! Wij willen in september ongeveer weer “beginnen”. Die fantasi ...
Dit lijkt mij ook leuk om elkaar op de hoogte te houden 😊

één jaar geleden

Reactie op Oummievanbaby

Dit lijkt mij ook leuk om elkaar op de hoogte te houden 😊
Hebben jullie al een beetje besproken wanneer jullie voor een 2e willen gaan?

één jaar geleden

Jaa goed idee om elkaar in dit topic op de hoogte te houden! En nee inderdaad, financieel gezien is ook hier 3 kindjes niet zo realistisch. Maar een tweede gelukkig wel 🥰

één jaar geleden

Hebben jullie al een beetje besproken wanneer jullie voor een 2e willen ga ...
We hebben het toevallig deze maand besproken om te beginnen met proberen voor een tweede! Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen dus ik ben heel erg benieuwd over 2 weken. Vind het zelf wel spannend🙈