130 Reacties
één jaar geleden
En zijn er hier dames ondertussen gestart met proberen of al zwanger? Bij mij is het sinds kort heel erg aan het kriebelen 🙈 sinds 2 weken neem ik foliumzuur, over 2 weken een afspraak staan bij de gynaecoloog voor een controle en het eens bespreken. In september/oktober hebben we een verre reis gepland en dan gaan we ervoor! Qua gevoel zou ik nu al gaan maar bij het eerste kindje was het meteen raak, en zwanger zijn op reis lijkt me stresserend en lastig met kwaaltjes enz. Of wat als er dan toch iets misloopt… dus misschien toch maar wachten tot nadien 😅
één jaar geleden
Reactie op nasa
En zijn er hier dames ondertussen gestart met proberen of al zwanger? Bij m ...
Ja hier! Nu de tweede poging/maand… zo spannend! Het kriebelt echt… vooral omdat m’n dochter ook zó’n leuk kind is en mega lief met baby’s. Gister €20 uitgegeven aan een early-test hahaha, zo dom voel ik me… morgen maar eens testen (al zegt een negatief resultaat dan eigenlijk nog niks 🙃)
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Ja hier! Nu de tweede poging/maand… zo spannend! Het kriebelt echt… vooral ...
Spannend!! Laat je ons weten?
één jaar geleden
Reactie op nasa
En zijn er hier dames ondertussen gestart met proberen of al zwanger? Bij m ...
Hier morgen 7 weken zwanger 🥰. Spannende tijd!
één jaar geleden
Hier verwacht ik binnenkort mijn menstruatie en vanaf dan gaan de condooms de kast in 😁 spannend!
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Ja hier! Nu de tweede poging/maand… zo spannend! Het kriebelt echt… vooral ...
Spannend! Ik hoop voor je dat het raak is 🤎
één jaar geleden
Ik baal echt mega, ik heb PCOS maar elke keer wel een cyclus tussen de 32-39 dagen.
Nu we hadden afgesproken dat we na mijn menstruatie deze maand zouden “gaan” voor een 2e, zit ik nu al op dag 41 en nog steeds niks van een menstruatie te bekennen 🥲 baal dr echt van, ik hoop niet dat dit betekend dat mijn cyclus na al die tijd toch ineens heel lang gaat worden door PCOS nu 😩
één jaar geleden
Reactie op nasa
Oh spannend! Ik kan het me nog zo herinneren van de eerste keer, toch maar ...
Eerste early test was negatief, maar deze nu toch voorzichtig positief…. 🥰
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Eerste early test was negatief, maar deze nu toch voorzichtig positief…. 🥰 ...
Ooooh wat leuk!! Voorzichtig gefeliciteerd alvast❤️❤️❤️
één jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Ik baal echt mega, ik heb PCOS maar elke keer wel een cyclus tussen de 32-3 ...
Oh nee zo lastig om in die onzekerheid te zitten :( heb je dat al eerder gehad? Ik herken mezelf in de symptomen van pcos maar heb nooit de diagnose gekregen. Mijn cycli zijn rond de 30 dagen met dan 2 keer per jaar ineens 40-50 dagen, alsof er eentje wordt overgeslagen 🤷🏻♀️
één jaar geleden
Reactie op nasa
Oh nee zo lastig om in die onzekerheid te zitten :( heb je dat al eerder ge ...
1x eerder (sinds ik het bij hou en na mijn zwangerschap) een cyclus van 146 dagen 🙊 maar dat was de 2e menstruatie na mijn bevalling en ik gaf borstvoeding dus ik hoopte dat het daardoor kwam.
Daarna elke keer wel een (lange) cyclus dus ik was heel blij, voordat ik aan de pil ging had ik namelijk helemaal geen cyclus en toen dus jaren geen menstruatie. Nu ben ik meteen bang dat dit wat betekend voor mijn vruchtbaarheid, precies op het moment dat we voor een 2e willen gaan 😔
één jaar geleden
Omg ik heb een positieve zwangerschapstest! We zouden vanaf nu pas serieus gaan beginnen en m'n menstruatie bleef uit en nu blijk ik zwanger te zijn ❤️ wel spannend, ik ben nog wel een beetje bang voor een miskraam deze eerste periode. Kan me bijna niet voorstellen dat het nu ineens zo makkelijk zou gaan. Maar ben ook wel echt zooooo blij!
één jaar geleden
Reactie op Jaad
Omg ik heb een positieve zwangerschapstest! We zouden vanaf nu pas serieus ...
Gefeliciteerd! Ik snap je helemaal, hier ging het ook vrij snel (tov de eerste) en nu nog 1.5 week wachten tot de eerste echo, zó spannend toch weer 🙈