130 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Suzy12345
Wat een leuk topic. Mijn zoontje is in oktober 2021 geboren en ik ben nu 8 ...
Gefeliciteerd! Hoe voel jij je momenteel? Ik ben 9 weken en 3 dagen en helaas wel erg ziek (lees overgeven) van de zwangerschap. Hoop zo dat het snel over is het eerste trimester
één jaar geleden
Reactie op nasa
Ai dat is lastig 😥 had je dat bij je vorige zwangerschap(pen) ook?
Bij mijn vorige zwangerschap van mijn zoontje was ik wel misselijk, maar het overgeven viel erg mee! Bij deze zwangerschap is het andersom haha, ik ben ietwat minder misselijk, maar ik geef snel over. En juist het overgeven vind ik naar brrr. Als iemand tips heeft graag!
één jaar geleden
Reactie op Oummievanbaby
Bij mijn vorige zwangerschap van mijn zoontje was ik wel misselijk, maar he ...
Oei overgeven vind ik ook vreselijk, sterkte! Zelf (nog) geen last van en de vorige zwangerschap ook niet. Wel misselijk maar door steeds iets kleins te eten gaat dat wel. Hoop dat het overgeven bij jou snel minder wordt!
één jaar geleden
Reactie op Jaad
Hoe is het nu met jou? Hoop dat je snel een nieuwe cyclus mag starten zonde ...
Lief dat je het vraagt! Uiteindelijk op dag 44 ongesteld geworden. We hebben nu seks zonder condooms maar ga nog niet in de weer met ovulatietesten oid. Hopelijk vruchtbaar 🤞🏼
En jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig 🤩
Hoe gaat het met alle zwangeren?
één jaar geleden
Reactie op Jaad
Oei overgeven vind ik ook vreselijk, sterkte! Zelf (nog) geen last van en d ...
Dank je! Gelukkig valt het bij jou mee, ik hoop dat het zo blijft! Morgen 10 weken dus ik hoop dat het langzaamaan wat zal afnemen 😄
één jaar geleden
Reactie op Oummievanbaby
Gefeliciteerd! Hoe voel jij je momenteel? Ik ben 9 weken en 3 dagen en hela ...
Wat vervelend! Hopelijk wordt het snel beter.
De hormonen gieren door het lijf en ben zelf ook de hele dag misselijk en flink geobstipeerd. Heb echt meer last deze zwangerschap. Ik kijk ook uit naar het tweede trimester! Hopelijk komen we dan in wat rustiger vaarwater.
één jaar geleden
Mijn dochter word in oktober 2 en zijn nu 2 maanden aan het proberen voor een 2e kindje.
Ik vind het heel spannend mocht ik zwanger worden hoe het dan zal gaan nu ik al een peuter heb rondlopen, vorige zwangerschap namelijk 20 weken lang echt ziek en zou niet weten hoe ik dat nu zou moeren gaan doen 😮
Maar goed eerst moet het ons gegund zijn en zien later wel hoe het gaat verlopen!
één jaar geleden
Hier mama van 2 in korte tijd. Ze zijn nu 1 en bijna 2. Idee van een derde spookt hier ook alweer maar man deze afgelopen 2 jaar was zo een rollercoaster en hectisch dat ik niet weet of ik het wel aan zou kunnen haha. Het verschil van 1 naar 2 kinderen vond ik wel echt heftig haha
één jaar geleden
Sinds begin augustus er mee begonnen om te gaan voor de 2e. Deze was gelijk raak en momenteel 5 weken zwanger 😁 spookte al een tijdje, maar wilde ook dat de 1e de 2e verjaardag kon vieren met ons als 3e nog.