10 Reacties

één jaar geleden

Wat voor een borstel is dat? Is dat zo’n heel mondstuk die dan heen en weer gaat? Als dat zo is zou ik het niet kopen. Is echt troep. Poetst niet goed over het tandvlees maar borstelt sowieso niet goed de tandplak weg. Heb je al een Luvion elektrische sonische borstel geprobeerd? Hier is het ook écht een strijd, vind het al niet eens leuk meer om hem te poetsen want het is alsof ik hem vermoord. Houdgreep alles 😫 Ik blijf eraan vasthouden dat het naarmate hij ouder wordt beter zal gaan 🪥

één jaar geleden

Hier een tip die ons hielp. Op ons grote bed. Leg hem op zijn rug met zijn hoofd tussen mijn benen en zijn armen onder mijn benen. Zet m’n vinger achter z’n laatste kies zodat hij z’n mond niet dicht kan doen. Ik kan zo super goed poetsen. Het is dan ook zo klaar. Vind hij niet perse leuk maar als het klaar is dan gaat hij weer verder met de orde van de dag. Het hoort erbij inmiddels 😁

één jaar geleden

Reactie op BB1121

Hier een tip die ons hielp. Op ons grote bed. Leg hem op zijn rug met zijn ...
Zag zo ook een tandarts het doen op YouTube.

één jaar geleden

Ik poets altijd voor de spiegel, geen idee of dat nou is waardoor het werkt hoor maar gaat hier meestal wel zonder strijd tegenwoordig. Ik sta dan met mn voet op de badrand en dan zit hij op mijn knie en kunnen we dus allebei in de spiegel zien wat we doen.

één jaar geleden

Reactie op rileyK

Zag zo ook een tandarts het doen op YouTube.
Daar heb ik het idd ook van! Gouden tip.

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Wat voor een borstel is dat? Is dat zo’n heel mondstuk die dan heen en weer ...
Nee de elektrische nog niet geprobeerd , en ja hier ook in allerlei grepen en posities

één jaar geleden

Reactie op BB1121

Hier een tip die ons hielp. Op ons grote bed. Leg hem op zijn rug met zijn ...
Nou dat werkt hier niet hoor , meneertje maakt zich overal van los en boos

één jaar geleden

Wat hier echt dé uitkomst is, is dat ik mijn dreumes mijn tandenborstel geef. Zij poetst dan mijn tanden en ondertussen mag ik echt álles met haar tanden doen. Zij zegt keurig tegen mij afwisselend; "mama aaaaah, cheese!, aah! Cheese!". En ik volg haar instructies op waardoor zij het super vindt om mijn tanden te "poetsen". En zij doet dus netjes zelf ook "aah, en cheese" waardoor ik haar tanden kan poetsen haha. En vooral zélf de tandenborstel afspoelen😅

één jaar geleden

Hier hielp het tandenpoets lied van joki en jet. Gewoon op YouTube te vinden. Inmiddels probeert die het na te doen. Eerst de op en neer dan de achterkant enz...

één jaar geleden

Wij hebben een luvion eletctrische, is veel interessanter voor hem maar er zit ook een lampje op zodat je kan zien wat/waar je poetst😀 hier al een tandarts controle gehad en de tandarts vond dit ook een prima borstel 😀