13 Reacties

één jaar geleden

Hier precies zo! De hele week al tussen 5 en 5:30.. ik lees graag mee

één jaar geleden

Hier ook! Elke dag tussen 5, max 6u wakker. Ik ben eerlijk gezegd al bij dat ze weer normaal in slaapt/ door slaapt dus wij worden heel blij wakker rond dat tijdstip 🤣🤪 Klok wordt bijna verzet. Hopelijk doet dat iets:)

één jaar geleden

Ik het het juist andersom… mijn zoontje slaapt ineens tot 10/10:30 terwijl die ‘s middags ook nog slaapt😅 Ik hoop dat er iemand met een tip kan komen.. lijkt me vreselijk vroeg haha

één jaar geleden

Wachten tot het weer over gaat 🫣🥴 Wij hebben deze ook een tijdje gehad, gaat de laatste weken weer goed en nu weer tussen 6 en 7 wakker. Laatste week zelfs meestal pas 6.45-7.00 Bij ons hielp niets; geen dutje, korter dutje, later naar bed, negeren, tussen ons in leggen…. Ik hoorde pas wel iemand die al met 23 maanden is begonnen met een wekkertje wat laat zien of ze eruit mogen, die snapte dat toch al met een weekje…. Je kunt het proberen?

één jaar geleden

Reactie op Smos

Wachten tot het weer over gaat 🫣🥴 Wij hebben deze ook een tijdje gehad, g ...
Ja erg he zo vroeg, vooral de weekenden haha. Wel fijn om te horen dat t als het goed is vanzelf over gaat 🙌 Tot die tijd gaan we zelf ook maar op tijd naar bed 😅 Ik dacht ook wel misschien is dit de slaapregressie maar volgens mij had ze dit vorig jaar ook rond deze tijd 😵‍💫 misschien dat zij haar natuurlijke klok iets eerder verzet haha. Thanks, klokje had ik inderdaad ook aan gedacht maar twijfel of dat nu al bij haar zal werken. Bedankt voor de tip!

één jaar geleden

Reactie op Mamavan2🥰

Ik het het juist andersom… mijn zoontje slaapt ineens tot 10/10:30 terwijl ...
Haha ja vooral in de weekenden is dit echt vroeg 😱 en gek genoeg lijkt ze ook helemaal niet extra moe ofzo rond het middagdutje 😅

één jaar geleden

Reactie op Mamavan2🥰

Ik het het juist andersom… mijn zoontje slaapt ineens tot 10/10:30 terwijl ...
Jou zoontje draait het inderdaad juist de andere kant op, wel heerlijk met uitslapen 🤣

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Hier ook! Elke dag tussen 5, max 6u wakker. Ik ben eerlijk gezegd al bij da ...
🙈🙈 Ja dat is ook zo maar ook haar nachten hier zijn nu wat rommeliger terwijl ze altijd goed sliep 😅 alleen sinds de vakantie is het ineens wat minder dus hopelijk is dit gewoon de slaapregressie 🤣

één jaar geleden

Reactie op LauraVks

Hier precies zo! De hele week al tussen 5 en 5:30.. ik lees graag mee
Wat toevallig! Helaas hebben we weinig tips 😅🤣 misschien maar hopen dat dit de 24 maanden regressie is 🙈

één jaar geleden

Hier ook ineens weer vroeg😵 ik dacht misschien middag dutje in korten. Slaapt vaak nog van 12 tot 15u…

één jaar geleden

Reactie op BB1121

Hier ook ineens weer vroeg😵 ik dacht misschien middag dutje in korten. Sla ...
Wat typisch dat ze het allemaal tegelijk hebben 😅

één jaar geleden

Hier ook, volop de slaapregressie al ruim een maand... Soms lukt t wel om m nog terug te leggen en er even bij zitten 🙏 alleen tegen de tijd dat ik dan terug in bed ben en in slaap, is hij alweer wakker 🤣

één jaar geleden

Reactie op Maddie93

Hier ook, volop de slaapregressie al ruim een maand... Soms lukt t wel om m ...
Ja ik heb precies hetzelfde 🤣 slaap je bijna is het alsnog weer tijd op op te staan..