13 Reacties

één jaar geleden

Misschien iets later naar bed? Ik weet niet hoelaat ze slaapt. Hoer ga ik met haar rond half 8 naar boven en slaapt dan om 8 uur. Eerder was dat om 7 uur dat ze sliep maar toen werd ze ook altijd heeel vroeg wakker!

één jaar geleden

Reactie op Jessiicaa

Misschien iets later naar bed? Ik weet niet hoelaat ze slaapt. Hoer ga ik m ...
18.30/19.00 uur. Maar dan is ze ook echt heel moe. Overdag slaapt ze ook maar Max 1,5 uur soms maar 30/45 minuten.

één jaar geleden

Reactie op stvs

18.30/19.00 uur. Maar dan is ze ook echt heel moe. Overdag slaapt ze ook ma ...
Oooh oke sorry verder geen tips.. lijkt me erg vermoeiend! Succes hopelijk snel weer een goede nachtrust!

één jaar geleden

Wij hebben het zelfde alleen slaapt mijn zoontje nog 2 x overdag. Echt drama Ook geen tip🤣 Wat hier nog wel eens hielp klein beetje melk in flesje doen en liep ik van de kamer af en viel die nog wel eens inslaap

één jaar geleden

Wij hetzelfde! 🥹 voorheen altijd goeie slaper, soms wel tot 7:30. Altijd 18:30-19:00 bed.. slaapt dan wel vlot.. Ik dacht sprong? Of tandjes? Soms laat ik hem eventjes jengelen, valt dan soms terug in slaap voor 30min.. Ik wil het ook wel heel graag anders😅

één jaar geleden

Dat is hier ook het geval, geen tips.. Overdag slaap mijn dochter ook maar 1.5 uur en gaat om 19.00 naar bed. Nu zo moe dat ze gewoon in slaap valt op de bank om 11.00.. Hoektanden onder komen wel door misschien is dat de reden?

één jaar geleden

Reactie op LinaLina789

Wij hetzelfde! 🥹 voorheen altijd goeie slaper, soms wel tot 7:30. Altijd 1 ...
Mn zoon slaapt sinds 16 mnd (nu 18mnd) nog maar 1 slaapje van 1,5-2u..

één jaar geleden

Reactie op Pr 1992

Wij hebben het zelfde alleen slaapt mijn zoontje nog 2 x overdag. Echt dram ...
Ze lust geen melk helaas en borstvoeding na 1,5 jaar gestopt

één jaar geleden

Reactie op Girlsmom91

Dat is hier ook het geval, geen tips.. Overdag slaap mijn dochter ook maar ...
Haar hoektanden boven zijn maandag ook doorgekomen. Maar daar had ze afgelopen weekend vooral last van. Het valt me wel op dat de dagen dat ze naar het kdv gaat ze ineens wel altijd door slaapt in haar eigen bed of bij ons. De dagen dat wij er minder vroeg uit moeten is ze om vijf wakker en wil ze niet meer slapen. Net of ze het weet ofzo 😒

één jaar geleden

Heee, slaapt ze overdag nog wel genoeg? Vaak ontstaat het vroeg wakker worden door oververmoeidheid. 🥰

één jaar geleden

Reactie op stvs

Haar hoektanden boven zijn maandag ook doorgekomen. Maar daar had ze afgelo ...
Haha klinkt bekend.. als we moeten werken moeten wij haar wakker maken en op vrije dagen is mevrouw om 5 uur dus wakker. Nou hopelijk gaat het allemaal weer (snel) vanzelf voorbij!