17 Reacties
5 jaar geleden
Hier ook 8+5 en sinds 2 dagen weinig last. Borsten doen minder zeer, misselijkheid bijna helemaal niet meer, energie. Maar had vorige week vrijdag een echo gehad en kon er toen niet beter uit zien volgens de verloskundige. Dus ik vertrouw er maar op dat we gewoon even ontzien worden door de hormonen 馃槀 wellicht wisselt het al een beetje per dag nu de 12 weken grens in zicht komt waarbij de meeste klachten meestal wegtrekken. Zou ook gek zijn als je van de 1 op andere dag helemaal niks meer aan symptomen zou hebben? 馃槈
5 jaar geleden
Ha meiden, ik herken jullie verhaal helemaal. Ik ben nu 8.6 en sinds deze week nauwelijks meer pijnlijke borsten, ze zijn ook veel zachter, bijna geen misselijk gevoel meer en nog maar heel af en toe moe. Ik had met 7 weken een goede echo en (gelukkig!) nog geen enkele dag bloed verloren, dus ik denk dat we inderdaad vooral moeten genieten van hoe goed we ons voelen 馃榾
Het schijnt dat dat het heel normaal is dat klachten wisselen en dat je lichaam gewend raakt aan het hcg-hormoon, waardoor de kwaaltjes minder worden馃槉
5 jaar geleden
Meid geniet van de dagen dat je geen last hebt van vervelende kwaaltjes. Bij mij is het heel wisselend, ik voel me dagen echt slecht, heel moe, overgeef gevoel, geen energie om wat te doen, geen trek, of juist alles pakken wat ik tegen kom haha. Gister had ik een goede dag, vandaag denk ik nee please laat me slapen. Ik heb ook niet alle dagen kramp, vandaag weer wat meer dan gister. Ik ben nu zelf 6w5d! Probeer er van te genieten 馃榿
5 jaar geleden
Oh wat ben ik blij met dit topic! Ik ben vandaag 8 weken en inderdaad minder gespannen borsten en ze voelen ook zachter aan. Ik schoot meteen in de stress, ook omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Het geeft natuurlijk geen garantie, maar wel fijn om te lezen dat anderen dit ook ervaren.
'Gelukkig' heb ik nog wel andere klachten zoals bandenpijn en continue honger. Daar hou ik me dus maar aan vast
5 jaar geleden
Ik ben 7w5 dagen en had ook plots minder gespannen borsten en misselijkheid was ook over 馃槄 heb ook wel nog andere klachten maar had zoveel schrik dat het niet meer goed ging zijn ofzo (vorig jaar een miskraam gehad...) gelukkig kon mijn gynaecoloog gisteren snel even een echo maken en alles was perfect in orde! 馃グ ze zei geniet er van dat je je nu even goed voelt want kan even goed zijn dat het weer komt haha
5 jaar geleden
Reactie op MC6
Oh super fijn! En ook bedankt voor je reactie, dat geeft ons weer vertrouwe ...
Graag gedaan hoor, was ook de bedoeling van mijn reactie dus blij om te horen dat het je weer vertrouwen geeft 鈽猴笍
5 jaar geleden
Oh dit is fijn om allemaal te lezen zeg. Morgen eerste echo met 8 weken en voel me sinds 2 a 3 dagen redelijk oke. Van de hele dag door misselijk en extreem moe, af en toe een goede dag naar ik voel me eigenlijk best goed alleen honger aanvallen 馃ぃ
Maar niks van bloedverlies of iets. Zelfs borsten zijn minder pijnlijk. Maar fijn om te horen dat dit vaker voorkomt
5 jaar geleden
Reactie op Mamadroom
Oh dit is fijn om allemaal te lezen zeg. Morgen eerste echo met 8 weken en ...
Hoe was je echo? 鈽猴笍
5 jaar geleden
Ik maak me ook wel zorgen. Vorig jaar 2 missed abortions rond 6 weken. Nu met 8 weken goede echo en dacht dat ik wat meer opgelucht zou zijn maar ik blijf me zorgen maken. Morgen over een week de termijn echo 馃馃徎馃崁 weinig last meer van alle kwaaltjes, dat maakt me wel onzeker, maar ik probeer dan maar te bedenken dat het nu allemaal wel beetje af kan nemen en m鈥檔 piek wel heb gehad.