14 Reacties
één jaar geleden
Het kan idd dat zijn of hij voelt zich niet fijn op die kamer zou even en paar dagen aan kijken en miss slaapt hij daar beter zou dan die kamer niet zijn kamer kunnen worden. Het kan ook en knuffel of iets wat op de kamer staat zijn ik was als baby blijkbaar bang voor 1 knuffel op me kamer
één jaar geleden
Ik had vroeger een oudtante die aardstralen opspoorde. Blijkbaar stond mijn bed bovenop een aardstraal en toen heeft mijn moeder mijn bed verplaatst.
Maar geen idee hoe/wat/waarom.
Ik weet alleen nog dat ik die oudtante eng vond 😂.
Ikzelf geloof niet zo in aardstralen, dus ik kan je er ook niet zoveel over vertellen. Maar, als ik zoiets zou vermoeden,.of het niet meer zou weten, zou ik gewoon het bedje op een andere plek zetten.
één jaar geleden
Aardstralen ben ik niet bekend mee maar wateraders hoor ik wel vaak voorbij komen. Moet ie maar eens googlen.
Die van ons sliep bij de opvang ook ineens 2 nachten door (is een vriendin) dus wij waren helemaal verbaasd, dus hebben wij ook zijn bedje in een andere kamer gezet.. maakte bij ons geen verschil.
Uiteindelijk zijn wij voor een slaapcoach traject gegaan. Koste bij ons 500 euro en is een traject van 3 weken. Het was echt even heel flink investeren qua consequent zijn en je eigen patronen loslaten maar ik heb nu een kind wat van 18.30 tot 06.30 slaap en snacht niet wakker wordt… en dat binnen 3 weken.
Voor ons was dat de oplossing, wie weet heb je er wat aan! Ik weet wel dat we dit veel eerder hadden moeten maar vond dat ik het zelf moest kunnen als mama..
één jaar geleden
Onze zoon slaapt ook al zijn hele leven slecht, alles geprobeerd! Wij zijn naar een homeopaat gegaan een maand geleden. Ook wat zweverig en ik geloof daar ook nooit zo in, maar ik vond het het proberen waard na alles wat we al hadden gedaan. Ze heeft homeopatische druppels gegeven en na 2 weken sliep hij door! Hij slaapt nu dus 2 weken door. Hopelijk is het geen fase ;)
één jaar geleden
Reactie op Akkie91
Op aanraden van onze opvang hebben we een zoutlamp gekocht. Wij zijn ook ni ...
Staat die dan ook de hele nacht aan? En waar zet je deze dan neer?
één jaar geleden
Reactie op Akkie91
Waarom raden ze dat aan?
Gr. een mama die af en toe weer random dingen koopt in de hoop dat haar kindje ook gaat doorslapen 😅
één jaar geleden
Reactie op Akkie91
Hier ook bij mijn eerste zoontje! Werkte heel goed icm een geurwolkje met erherische olien speciaal voor babys (“slaap kindje slaap” heet die olie)