6 Reacties

4 jaar geleden
Ik ben nu ook ruim 7 weken en afgevallen. Ongeveer 1,5 kg. Bij mij komt dit door de misselijkheid en dat ik daardoor minder eet.

4 jaar geleden
Ik ben7weken en ben al 7kg afgevallen ik eet zo goed als hetzelfde maar in veel kleinere porties en drink meer water als anders. Ik braak gelukkig niet maar ben wel misselijk. Ik eet wel geen snoepbolletjes (5stuks savonds) niet meer maar eet nu sochtends nic-nacks omdat dat mijn maag opgang helpt als ik opsta uit bed dan voel ik me minder ellendig en als ik krampen heb eet ik ook een een stuk of 8.

4 jaar geleden
Ik ben ook best wat afgevallen terwijl ik eet alsof ik in jaren niet gegeten heb. Ik snoep iets meer dan normaal maar voor de rest eet ik gezond. Ik ben nu 10+3 en begin nu een beetje stabiel in gewicht te worden. Totaal 3 kg minder dan in het begin. Geen last van misselijkheid gehad dus daar ligt het niet aan.
Ik denk dat het de energie ligt die nu van mij wordt gevraagd haha. Och straks zal ik t buffertje wel nodig hebben denk ik haha

4 jaar geleden
Ja dat is best normaal hoor, je kan aan het begin van je zwangerschap altijd iets afvallen. Dat komt omdat je kindje veel van jouw vraagt voor zijn groei en ontwikkeling. Dit kan ook betekenen dat je van sommige voedingstoffen zelf een tekort gaat krijgen. Daarom belangrijk dat je ook goed voor jezelf blijft zorgen 馃槈