Dag dames, voor ik m'n verhaal hier doe eerst de opmerking dat ik al 2x naar de huisarts ben geweest en morgen weeral ga.
Ik hoop hier gewoon wat gerustelling te krijgen of eventueel wat tips... onze kleine meid, Elena, geeft sind 2 weken s'nachts tussen 3 en 6 uur minstens 1 à 2 keer over, en af en toe diarree. Overdag was ze weer gewoon een vrolijke baby die ook normaal at. Dit is sinds 2 dagen wel veranderd, eten gaat nu een stuk moeizamer. Sinds gisteren ook 2x per dag koorts die weer even snel verdwijnt als dat hij gekomen was. Het viel me vanavond ook op dat ze precies wat afgevallen is en er bleekjes uitziet. Laatste keer bij de huisarts werd er gezegd dat ze een maag en darminfectie had, maar is dit nog wel normaal dat het zo lang duurt? Drinken doet ze gelukkig wel nog goed, maar het lijkt me niet normaal dat ze al zo lang sukkelt hiermee. Ook het afvallen en algemene ziek eruit zien bezorgen mij enorm kopzorgen nu, ben er echt niet gerust in... zijn er hier nog mama's die dit met hun kindje hebben gehad waar het uiteindelijk niks ernstigs bleek te zijn?