14 Reacties

één jaar geleden

Ik heb 1 van camelbak heel erg blij mee

één jaar geleden

Wij zijn tevreden over die van dr.Brown. Daar zit ook zo’n gewichtje onderaan t rietje dat hij overal bij het drinken komt

één jaar geleden

Wij hebben er eentje van de prenatal van Nijntje. Veeeel bekers gehad en die is tot nu toe het alles fijnst. https://www.prenatal.nl/eten-en-drinken/drinkbekers/koko-nijntje-rietjesbeker-handvat-250-ml-5509769.html?gclid=CjwKCAiAu5agBhBzEiwAdiR5tE2DdnpIi_GnbXcOMFbPviByBl7CABc2PTilmxvCe-HwhjykdtqlpRoC1x0QAvD_BwE

één jaar geleden

Ik volg heb hetzelfde probleem hier. Welke gebruik jij nu? Ik heb zo een drinkbeker van de hema.. lekt ontiegelijk🙄

één jaar geleden

Wij hebben vorige week deze van Nuby gekocht, wat een fijne beker!! En lekt absoluut niet! https://www.prenatal.nl/nuby/n%C3%BBby-flip-it-antilekbeker-360ml-1394870055.html?dwvar_1394870055_kleurnaam_60=Pink&cgid=nuby#start=1

één jaar geleden

Reactie op Jessiicaa

Ik volg heb hetzelfde probleem hier. Welke gebruik jij nu? Ik heb zo een dr ...
Ik heb er eentje gehad van bumba, ook eentje van de Hema, en zo zijn er nog wel wat maar weet het ondertussen al niet meer 😅, zal morgen even kijken de welke ik het laatst had. Heb er nu eentje van dr. Brown besteld hopelijk lekt die niet

één jaar geleden

Reactie op Soo

Wij hebben vorige week deze van Nuby gekocht, wat een fijne beker!! En lekt ...
Oh vreemd bij mij lekte die heel hard 😅

één jaar geleden

Reactie op Cynthia Van Goethem

Oh vreemd bij mij lekte die heel hard 😅
Meen je! Heeft die van jou ook zo'n "afsluiting" binnenin het rietje zitten? Mijn dochter doet er van alles mee, maar so far so good 🤞🤞.

één jaar geleden

Reactie op Soo

Meen je! Heeft die van jou ook zo'n "afsluiting" binnenin het rietje zitten ...
Ja en wat ik er ook in deed als ik de fles even liet staan begon die te lekken langs het rietje heel raar 😂 misschien gewoon een foutje in de fles of zo

één jaar geleden

Reactie op Soo

Meen je! Heeft die van jou ook zo'n "afsluiting" binnenin het rietje zitten ...
Ik hoop dat die van jou niet begint te lekken dan 😅

één jaar geleden

Wij hebben van de action. Is iets van €2,- maar lekt absoluut nooit.

één jaar geleden

Wij gebruiken de rietjes bekers van Avent. Ideaal!👌

één jaar geleden

Wij hebben van de action. Is iets van €2,- maar lekt absoluut nooit.
Wij ook! Top ding! En zo goedkoop!

één jaar geleden

Reactie op F-8

Wij ook! Top ding! En zo goedkoop!
Echt hoor eerst wezen ‘experimenteren’ met dure flessen want die zouden beter zijn. Nou allemaal lekken werd ik gewezen door familie op die van de action nooit problemen 🫣🫠