8 Reacties
één jaar geleden
Wij hadden ab die we mochten mixen met wat melk. In ons geval hij krijgt een pap fles dus in zijn pap fles gedaan, of wat gewone melk in de fles en het daar door heen gedaan. Ik weet wel dat niet alle ab soorten daar voor geschikt zijn. Bij de vorige keer ab ging hij ook overgeven en bleek dat zijn buik het gewoon niet wilde hebben
één jaar geleden
Ons kindje heeft ook 2 weken vloeibare antibiotica gehad voor een dubbele oorontsteking die maar niet over ging. Wij spoten het met het spuitje rechtstreeks in zijn mond. Niet op een gedwongen manier, gewoon zelf laten drinken/zuigen zoals aan een rietje. Een paar slokken en het was op…
één jaar geleden
Reactie op Liesl_19
Wij hadden ab die we mochten mixen met wat melk. In ons geval hij krijgt ee ...
Weet je toevallig nog welke AB dat was ?
één jaar geleden
Reactie op svs15
Ons kindje heeft ook 2 weken vloeibare antibiotica gehad voor een dubbele o ...
Helaas merkt mijn dochtertje meteen als de AB erin zit en eet/drinkt dan uit protest niks meer.. wil ook niet creëren dat ze straks denk dat het overal in zit. Klinkt stom maar dat ik wel mn gedachte erachter.
Wanneer de vloeistof niet in het spuitje zit en bijvoorbeeld wel melk of gewoon water zuigt mijn dochter ook aan het spuitje maar met de AB ruikt ze het gewoon lijkt het wel..
één jaar geleden
Sinds vandaag lukt het weer om de AB in te nemen. Heb er toch maar voor gekozen om het te vermengen in haar drinken en gelukkig drinkt ze dit op. Geen klachten meer opgetreden gelukkig 😁