9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een cape. Die kan om het hoofd. En over de stoel (als een soort van dekentje)

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een dunnere jasje van wolfleece, zoals een van Engel Natur of Unaduna. We hebben ook een Wolfleece pak van huttelihut. Andere merken zijn Engel, Unaduna en cosilana of Disana ( gekookte wol iets warmer)! Dus als het ergens in en uit is krijgt zij dit aan! Ga ik met de wandelwagen op stap dan is het toch een dikkere pak. Of een winddichte jas eroverheen.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een dunnere jasje van wolfleece, zoals een van Engel Natur of Un ...
Same! Wolfleece jasje van Dilling. Dun genoeg en daardoor veilig voor in de autostoel, maar houdt voldoende warm! Als het erg koud is muts op in de auto tot deze is opgewarmd (als ze 鈥榤 ophoudt 馃槄). Ik doe haar daarna een Ielms pak aan als we buiten blijven of een gecoate regenjas (van bv Zara)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Papfles

Wij hebben een cape. Die kan om het hoofd. En over de stoel (als een soort ...
Wij hebben ook zo'n cape. Van het merk bemini belgium. Ideaal ding!

茅茅n jaar geleden

Ik heb een dun jasje. Soort pufferjas. Waarbij ik de riem gewoon goed strak kan doen. Winterjas nemen we mee of ze gaat in de kinderwagen met voetenzak. Dat is prima te doen met die jas aan

茅茅n jaar geleden

Nou, om eerlijk te zijn doe ik T voor kleine ritjes gewoon met jas in de autostoel en snoer ik extra hard aan. Voor langere zitten zonder jas en dan is het in het begin maar even wat kouder. Wordt vanzelf warm in de auto. Omslagpunt is ongeveer 20 min wat we aanhouden.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Rissje89

Nou, om eerlijk te zijn doe ik T voor kleine ritjes gewoon met jas in de au ...
Ja hier hetzelfde eigenlijk

茅茅n jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Same! Wolfleece jasje van Dilling. Dun genoeg en daardoor veilig voor in de ...
Hoe vallen die Ielms pakken trouwens qua maat? 馃檪

茅茅n jaar geleden

Reactie op DeniseM89

Hoe vallen die Ielms pakken trouwens qua maat? 馃檪
Ruim! Maar ze passen tegelijkertijd ook in een maatje groter op de groei omdat de boorden zo strak zijn 馃槉.