7 Reacties
2 jaar geleden
Hier hetzelfde ik geef hem nu opgroei melk als vervanging omdat hij anders te veel vitamines krijgt van de nutrilon. En omdat hij veel overdag eet dus genoeg extra krijgt uit voeding. Deze melk kan je in poedervorm krijgen het is net als gewone melk. Ik geef de poedervorm omdat gewoon op warmen van de melk je alle voedingstoffen verloren gaan en t erg lang duurt voor in de nacht. Misschien heb je hier iets aan. Hopelijk hier ook snel over ik denk omdat ze een grote sprong maken dat ze daardoor snachts komen want mijn zoontje slaapt ook ineens heel onrustig snel wakker etc... Succes 🍀
2 jaar geleden
Ik water zitten natuurlijk geen voedingsstoffen. Als ik een fles bij een maaltijd vervang, vervang ik die met melk (wat voor soort melk is geheel aan jou). Ik geef volle melk en af en toe amandelmelk. Misschien dat dat de reden is dat hij 's nachts weer wakker wordt?
2 jaar geleden
Hier vanaf 4 maanden al geen nachtfles meer. Hij krijgt nu overdag sochtends pap met opvolgmelk en savonds voor t slapen bied ik een fles aan maar de laatste dagen weigert hij die. Slaapt er verder prima om. Misschien overdag toch nog wat melk geven? Water vult natuurlijk niet.
één jaar geleden
Reactie op Lisette_1989
Ik water zitten natuurlijk geen voedingsstoffen. Als ik een fles bij een ma ...
Dit is wat de consultatie bureau ons ook aanraden. Ze gaf aan wanneer je stopt met de opvolg melk, dienen ze gewone melk te krijgen. 😊 Ik geef de kleine lekker een warme half volle fles voor slapen gaan.
één jaar geleden
De consultatiebureau gaf bij ons aan dat hij nu nog 300 ml zuivel per dag moet krijgen. Dat is hetgene wat ik op de yoghurt na niet zie terug komen.
Bij ons thuis nog 2 flessen, sochtends en voor het slapen gaan. Nu hoeft dat zeker niet, meneer hier wil dat nog heel graag. Alleen zou je in plaats van water dan bij het ontbijt en middageten een bekertje halfvolle melk kunnen aanbieden