11 Reacties

één jaar geleden

Hier doet ze dat als ze zelf wilt eten. Dus dan krijgt ze n bakje of bordje met eten en n lepel en eet ze met dr handen/lepel😅. Wel flinke schoonmaak klus daarna maarja hahaha

één jaar geleden

Ik lees mee! Hier zelfde verhaal. Mijn dochter van 14 maanden wilt nu ook ineens de fles in de nacht pfff.

één jaar geleden

Hier ook het zelfde probleem! Mijn zoontje van 14 maanden wil ook ineens dingen die hij daarvoor graag at niet meet eten...

één jaar geleden

Jup hier al een maand lang.. frietjes, vlees en pannekoeken gaan er moeiteloos in, maar groentes belanden idd op de grond 😑

één jaar geleden

Herkenbaar, maar dan maak ik vaak gewoon een boterham voor hem hoor

één jaar geleden

Mijn dochter heeft soms meerdere dagen dat ze echt slecht haar groentes eet, en daarna eet ze weer goed. Wij maken op de slechte dagen een lekkere groene smoothie van banaan, spinazie en kiwi. Die gaat er altijd heel snel in!

één jaar geleden

Hier ook. Ik probeer altijd zoveel mogelijk te geven. Maar als ik denk dat hij weinig heeft gegeten maak ik een boterham. Boterhammen gaan er wel in. Ik vind het wel fijn om te lezen dat er meer zijn met dit probleem. Dan ligt het waarschijnlijk aan de leeftijd ;) en niet aan mijn kookkunsten

één jaar geleden

Hier ook avond eten is drama hij draait zn hoofd gewoon weg of hij eet een klein beetje van zn potje en dan hoeft hij niet meer geen idee wat het kan zijn🤷‍♀️ hopelijk is het een fase.

één jaar geleden

Als het hier drama is met avondeten meng ik het met appelmoes of om en om een hapje, het bord gaat dan leeg.

één jaar geleden

Hier ook drama, alles wilt ze zelf doen, ik doe niet moeilijk Doe een grote afneembare kleed onder haar stoel en eten maar met je vingers of bestek. Ik heb dan een lepeltje erbij En wanneer ze zelf zo bezig is met het spelen en of eten geef ik een hap tussendoor. Dit lukt nu de laatste paar dagen gelukkig…

één jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Hier ook drama, alles wilt ze zelf doen, ik doe niet moeilijk Doe een grot ...
Hier ook. Maar geen kleed maar een hond die alles opruimt. Scheelt veel werk 🤣