9 Reacties

één jaar geleden

Hier is het ook een worsteling al een tijdje. Ik weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Heel veel afleiden en dan snel een lepeltje er in. Maar het duurt eeuwig

één jaar geleden

Wij hadden dit rond de 11 maanden. Het duurde ook best lang maar mn zoontje eet nu weer wat beter zn warme eten. Ik denk dat het bij jullie ook een fase zal zijn!

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde aan de hand, duurt al bijna 2 weken dat hij niets wilt eten in de avond

één jaar geleden

Misschien zelf willen doen? Dat was het bij ons in ieder geval.. 😅

één jaar geleden

Oja herkenbaar. Soms eet hij wel ineens een bord leeg en andere dagen weigert hij alles. Ik haal er vaak een boterham uit, meestal eet hij die dan wel op en yoghurt als toetje. Als hij de rest weigert, eet hij vaak wat meer yoghurt.

één jaar geleden

Wat vervelend dat jullie dit ook hebben, ik vind het aan de andere kant wel fijn om wat herkenning te lezen.. Sprong 9 is hier nu ook lekker aan de gang, dus dat is sowieso af en toe al extra gemopper

één jaar geleden

Hoi mama, hier ook een kind dat heel slecht eet in de avond. Yoghurt gaat er nog wel in en vaak toch maar even een boterhammetje smeren. Dat werkt ook nog

één jaar geleden

Bij ons heeft dit bijna 3 weken geduurd, langzamerhand begint hij steeds meer avondeten te eten

één jaar geleden

Je dreumes heeft door dat hij macht heeft door niet te eten. De truc is om hier zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden. En laat je dreumes zo veel mogelijk zelf eten.