9 Reacties

4 jaar geleden
Herkenbaar! Het is meer vervelend omdat je er wat onzeker van wordt. Hoe meer je voelt hoe beter zegt mijn vk. Nou vind ik dat niet helemaal kloppen, want bij mijn vorige zwangerschap had ik het met stukken minder dan nu 🤦🏽♀️🤣.

4 jaar geleden
Reactie op Elisadh
Herkenbaar! Het is meer vervelend omdat je er wat onzeker van wordt. Hoe me ...
Fijn dat ik niet de enige ben! 🙈 jaa voel me er reuze onzeker door, dat is echt vervelend. ☹️ oh echt? Mijn verloskundige kan mijn klachten niet echt een plek geven... ik herken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschappen 🤷🏻♀️ maar fijn dat het dus een goed teken is!

4 jaar geleden
Ik heb het ook, al vanaf het begin. Kan mijn onderbuik niet ontspannen, lijkt een beetje pp menstruatie krampen. Volgens mijn vk is het waarschijnlijk bandenpijn (groeiende baarmoeder) en hoort het er bij. Maar leuk is anders inderdaad.

4 jaar geleden
Reactie op Marilyn94
Fijn dat ik niet de enige ben! 🙈 jaa voel me er reuze onzeker door, dat is ...
Zolang jij een goed gevoel erover hebt. Gaat het zeker goed komen ☺️. Ja onzekerheid is heel vervelend in een zwangerschap. Ik vind persoonlijk nu ook veel zwaarder als mijn vorige. Misschien komt het ook omdat ik 6 jaar ouder ben 🤷🏽♀️. Maar ik heb genoeg kwaaltjes en ik ben al moe voordat ik wakker wordt 🥴🤣

4 jaar geleden
Reactie op Elisadh
Zolang jij een goed gevoel erover hebt. Gaat het zeker goed komen ☺️. Ja on ...
Jaa, ik heb gelukkig morgen mijn vroege echo. Dus dat scheelt. Neemt heel wat onzekerheid weg 😇.
Jaa, dat is wel een groot verschil, maar ook weer leuk... is alles weer een beetje als “nieuw” toch?
Ohhh vreselijk he. Heb al weer medicijnen voor de misselijkheid, ben ook echt hele dagen moe.. ga net zo vroeg na bed als mijn peuter van 2,5 🙈 hele dagen koud en in bed zooo warm. 🥵 vreselijk 😂 maarja, ben allang blij dat de medicijnen redelijk helpen en ik alles nog best “oke” kan doen. Vorige zwangerschap zat ik met 6 weken al thuis zo misselijk en overgeven 🤢. Dus 🍀🍀 hopelijk blijft het zo!!! ❤️