10 Reacties

4 jaar geleden

Dit hebben wij ook gehad, soms wel 5 nieuw setjes op een dag aan moeten doen. Wij zijn uiteindelijk na lang discussiëren met omeprazol gestart vanwege reflux ook is het kma onderzocht en zijn we over gegaan op pepti .. inmiddels is het terug geven veel minder soms mondjes matig en dat is idd normaal. Donderdag voor het eerst osteopaat afspraak want die was vol idd en gisteren was ze 16 weken

4 jaar geleden

Had dat ook met mijn baby. Begon met kleine beetje dacht oké dat is normaal maar het werd steeds meer. Ben overgegaan op anti-reflux voeding. Werkt perfect! Meteen het 1e flesje al merkte ik verschil. Hij heeft geen last meer en spuugt niet meer

4 jaar geleden

Onze dochter spuugde ook veel, soms echt hele golven. Zijn overgestapt op hero comfort en nu zijn het alleen nog maar wat mondjes

4 jaar geleden

Mijn dochter van 13 weken spuugt ook veel, toevallig vanochtend naar de kinderarts geweest, die zei dat jbpm het beste optie was, net om 12 uur heeft ze de eerste fles gehad met jbpm, ben benieuwd🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Sheina

Mijn dochter van 13 weken spuugt ook veel, toevallig vanochtend naar de kin ...
Oh, ben ook heel benieuwd hoe je dochter erop reageert. Kun je het laten weten??

4 jaar geleden

Wij geven anti koemelk en reflux voeding medische novalac allernova ar 400gr 0-36 maanden.....

4 jaar geleden

Hier ook veel spugen. Soms zelfs 2 uur na de fles nog🤯 heeft inmiddels standaard een slabbetje om, niet leuk, maar wel praktisch. Geef nu wel JBPM en heb het idee dat het dan wel minder is, maar wel zoekende naar een passende speen, omdat de melk dan dikker is.

4 jaar geleden

Reactie op Romy2510

Hier ook veel spugen. Soms zelfs 2 uur na de fles nog🤯 heeft inmiddels sta ...
Thnx. Heb inmiddels het CB gemaild en ik mocht JBPM kopen. Gelijk gedaan. Grotere speen had ik al in huis. Ben benieuwd straks bij de fles! Thnx all 💕

4 jaar geleden

Reactie op Romy2510

Hier ook veel spugen. Soms zelfs 2 uur na de fles nog🤯 heeft inmiddels sta ...
Ik heb difrax speen maat m genomen, en ze drinkt goed.

4 jaar geleden

Ja hier ook. In het begin heeft ze ook omeprazol gehad voor de pijn van de reflux. Ze heeft nu geen pijn meer. Ik geef borstvoeding dus om jbpm te gebruiken zou ik alles moeten afkolven. Dat vind ik wel pittig. Het spugen vindt ze zelf niet vervelend, heb ik het idee. Dus het is een kwestie van extra wassen helaas