30 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Thamar92
Bij ons ook standaard tussen 3 en 4 wakker. Krijgt dan een fles en valt wee ...
Vervelend hè! Wij hebben alleen gemerkt dat ze na een fles in de nacht nog steeds wakker blijft. :-(
4 jaar geleden
Reactie op Happymom211
Vervelend hè! Wij hebben alleen gemerkt dat ze na een fles in de nacht nog ...
Nah, maak er zelf niet al teveel een probleem van. M'n oudste heeft tot 1,5 jaar elke nacht nog een fles gehad (later wel met lichte aanmaak of wat melk). Sinds de komst van z'n broertje slaapt hij door.
4 jaar geleden
Hier ook! Verschrikkelijk en haar 'laatste' fles geeft mijn man tussen 11 en 12! En dan nog komt ze om 4 uur. Ze krijgt dan een fles, maar valt daarna heel moeilijk in slaap. We hebben al vanalles geprobeerd inbakeren, white noise niks helpt.
4 jaar geleden
Onze zoon, 13 weken, sliep de laatste drie weken door vanaf de laatste voeding (21 uur) tot 6/7 uur in de ochtend. De laatste nachten komt hij ineens alweer om 4 uur voor een voeding. Hij heeft dan ook echt honger. Daarna slaapt hij wel weer verder.
Blijkbaar heeft hij besloten om zijn schema aan te passen
4 jaar geleden
Hier ook al weken stipt om 4 uur wakker. Dan komt ze voor een voeding. Ik geef borstvoeding
4 jaar geleden
Reactie op Thamar92
Bij ons ook standaard tussen 3 en 4 wakker. Krijgt dan een fles en valt wee ...
Bij ons net hetzelfde!
4 jaar geleden
Onze dochter is ook standaard om 5 uur wakker. Of we de laatste fles nou om 21,22 of 23 geven en of we nou 150 of 180 geven, het blijft 5 uur 🙈. Gewoon accepteren dan maar. Ze heeft dan ook echt veel honger en drinkt de fles zo leeg. Ze slaapt dan door tot 9 uur, voor de volgende fles.
Ik heb ook geen idee hoe ik het kan veranderen
4 jaar geleden
O ja, en ik geef al 5x180ml+6 (1000ml)..... Ik weet niet of ik mag verhogen..... Woensdagmorgen naar kind en gezin....
4 jaar geleden
Rond 15 weken begint ongeveer sprong 4. Hier begon het ook zo van doorslapen naar snachts steeds wakker rond 4u. Zowel bij de fles van 23.00u als dat ik haar liet liggen vanaf 20.00u... inmiddels slaapt ze bijna helemaal niet meer s'nachts en ben ik ruim 3 uur bezig om haar weer in slaap te krijgen en probeert ze het zelf ook zichtbaar keihard maar het lukt haar gewoon niet. Vannacht was ze dan ook maar al te blij dat ze bijna helemaal in het donker een fles kreeg (terwijl ze geen enkele hongersignaal gaf) en ze even bij mij kon liggen. Dit vond ze zo leuk dat ze allemaal plezier geluidjes kon maken en breeduit kon lachen 🤨 daarna op bed gelegd en is ze wel weer in slaap gevallen. Nu is dit ook een periode dat ze slaapregressie kunnen krijgen omdat hun slaapritme/cyclus verandert. Miss is dit bij jullie ook de aanloop daarnaar toe...
4 jaar geleden
Ik heb precies het zelfde.
Of we de laatste fles nou om 22:30 geven of om 00:00, hij wordt standaard rond 02:30 / 03:00 uur wakker en wilt niet meer slapen. Eerst gaf ik dan een fles maar merkte al gauw dat dat niet de reden was dat hij wakker werd.
Nu haal ik hem uit bed en leg hem bij ons neer zonder voeding. Dan slaap hij weer rustig verder tot ongeveer 07:00 uur.
Van de week werd ik om 07:00 uur wakker en moest hem zelfs wakker maken voor een voeding. Dus ik heb goede hoop 😅
4 jaar geleden
Reactie op eeemsxo
Ik heb hier ook last van gehad. Ik doe hem nu voor zijn laatste avondfles i ...
Hoe laat geef je de laatste fles?