9 Reacties

4 jaar geleden

Of is dit gewoon voelen en aftasten?

4 jaar geleden

Onze meid doet het ook, maar maak me er geen zorgen om eigenlijk

4 jaar geleden

Ja dit is de omgeving leren kennen, alles voelen. Onze kleine is helemaal bezeten van een bepaald kussen op de bank. Verder inderdaad ons "kietelen" tijdens de fles. Tijdens het verschonen de muur. Alles word verkend met die handen 😁👍

4 jaar geleden

Ons zoontje krabt ook overal aan. De handen open en dicht en dan maakt het een krassend geluid. Ik dacht eerst aan autisme omdat hij ook al veel huilde en ik zoiets toen had gelezen, maar consultatiebureau zei dat het hoort😅 Is gewoon alles leren kennen en voelen. 😋

4 jaar geleden

Mijn kleine doet het ook! Dacht wat is dit nou hahaha maar hij doet het bij alles! De bank, dekentje, onze armen, flesje…. Het schijnt normaal te zijn en ze zijn volop aan het ontdekken!

4 jaar geleden

Doet het hier ook al paar weekjes! Echt aan alles krabben haha.

4 jaar geleden

Ohhh gelukkig,goed te lezen!! Als je googled kom je inderdaad op fladderen uit. Mocht ik ooit nog eens moeder worden blijf ik ver weg van Google. Wat maak ik het mezelf toch vaak onnodig lastig met dat getwijfel😅😬

4 jaar geleden

Hier ook! Krabben, krabben, krabben en je neus vastpakken en erin knijpen. Haartjes in de nek vastpakken en niet loslaten. Ik hoor de andere kinderen steeds gillen wanneer de kleine dat bij ze doet haha

4 jaar geleden

Mijn zoontje krabbelt vooral in z'n gezicht als hij moe is. Zo vervelend. Echt vaak zijn nageltjes knippen