7 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochtertje van 9 weken heeft dit ook al een paar keer gehad. Je schrikt er inderdaad van! Volgens internet kan het komen door gulzig te drinken of door reflux. Het kan in ieder geval geen kwaad zolang er niet meer dan 50ml uit de neus komt. Hoop dat ze het niet vaker zal hebben!

4 jaar geleden

Mijn dochter deed dit toen ze 1,5 week was 2x. Schrok me wild, echt twee stralen uit dat neusje 😭 Vriendin van me had nog kraamzorg, (6 dagen later bevallen dan ik) en die vrouw zei dat het heel normaal is, kno staat natuurlijk allemaal in verbinding dus in principe is het gewoon verslikken. Hoefde me er niet druk om maken zei ze 😘

4 jaar geleden

ze heeft helaas ook koorts gekregen en toch maar de huisartsenpost gebeld. mochten even langskomen en ze denken dat ze buikgriep heeft.

4 jaar geleden

Reactie op Irrie

ze heeft helaas ook koorts gekregen en toch maar de huisartsenpost gebeld. ...
Dan had ik inderdaad ook even gebeld ja ! Succes & Beterschap 😘

4 jaar geleden

uiteindelijk 2 nachten in het ziekenhuis gelegen en ze heeft een urineweginfectie. we hebben nu voor 10 dagen antibiotica meegekregen. gelukkig knapt ze nu op🙂

4 jaar geleden

Arm kind😭 gelukkig gaat het nu beter ❤

4 jaar geleden

ja sinds vandaag is ze weer een beetje zichzelf. was zo eng om haar aan allemaal monitoren te zien en alle onderzoeken die gedaan werden. ben zo blij dat ik toch gebeld heb