6 Reacties
4 jaar geleden
Ja ik heb deze. Gebruik m niet voor de nachten (fysio raadde dat ook af). Leg mijn dochter er tweemaal per dag ongeveer 1,5uur in. Ze wordt er ook best nijdig van omdat ze amper gaat armen kan bewegen dus het is eigenlijk best wel zielig maar we doen dit ivm voorkeurshouding en daarvoor werkt t heel goed!
4 jaar geleden
Mijn zoontje heeft een plat linker hoofdje aan de achterkant. (voorkeurs houding). Nu vd osthepaat moet ik hem op z'n zijtje leggen om te slapen. Op z'n andere kant hoofdje dus. Met een opgerolde handdoek achter hem tegen z'n ruggetje en een kleinere voor hem. Gaat heel goed. ✅ Ik gebruik 't alleen overdag. 's nachts gaat hij in een puckababy slaapzak.
4 jaar geleden
Ik heb de doomoo zijligkussen op aanraden van de fysio, mijn zoon had voorkeur voor rechts, wel paar dagen strijd gehad maar nu slaap ie al 4 weken netjes op links ook in de box heb ik hem op deze kussen en als je consequent ermee om gaat is het zo wennen voor je kleintje. Het helpt ecbt want wij zien hier al resultaat op zijn hoofdje
4 jaar geleden
Wij hebben sinds 2 weken dit kussen in gebruik. Mijn zoontje heeft een sterke voorkeurshouding naar links en heeft hier dan ook een afplatting. Hij vindt het kussen prima en ligt er rustig en stabiel in. Hij ligt met een slaapzakje erin. Al krijgt hij het in zijn slaap nog steeds voor mekaar om zijn hoofd naar links te kantelen. We gebruiken het kussen nu zoveel mogelijk (ook s nachts op een aerosleep matras) maar houden hem dan wel goed in de gaten en zetten een paar keer de wekker om bij hem te checken. Je kunt het kussen ook overdag gebruiken om je kindje actief te stimuleren om zn nekspieren te trainen door hem andersom in het kussen te leggen onder bijv een boxmobiel.