13 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb deze, voornamelijk omdat mijn vriendin deze heeft en heel erg tevreden is.. en de recensies zijn goed! En in meerdere kleuren verkrijgbaar😇

4 jaar geleden
Wij hebben de luvion prestige touch 2. Wij hebben deze gekozen, omdat we een groot scherm wilden, aangezien wij er 2 camera's op gaan aansluiten, voor beide kinderen. Ook hebben we bewust voor één zonder wifi gekozen ivm hacken.
Heel veel schermen laten ook kleuren vertekend zien, maar deze niet.
4 jaar geleden
Wij zijn voor de luvion grand elite 3 gegaan.
We wonen buitenaf en met deze gegarandeerd op hele terrein incl schuren bereik.
4 jaar geleden
Ik heb deze, voornamelijk omdat mijn vriendin deze heeft en heel erg tevre ...

Voor die heb ik ook gekozen. Belangrijk vond ik dat de camera niet aangesloten hoefde te worden via wifi ivm hacken. Hebben m getest en lijkt goed te werken.
4 jaar geleden
Reactie op anoniempje_xx
Wij zijn voor de luvion grand elite 3 gegaan.
We wonen buitenaf en met dez ...
Wij hebben deze ook 2 jaar geleden gekocht toen onze oudste werd geboren. Nu hebben we alleen een camera erbij gekocht. Voor buitenshuis hebben we gewoon een relatief goedkope alleen met geluid.
4 jaar geleden
Reactie op Bussra95
Mag ik vragen welke dit is? 🥰
Dit is de Luvion Essential Limited All Black Edition🥰
4 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor één die geen camera heeft en in principe niet kan worden gehackt zodat andere op jou frequentie kunnen. De vorige keer had ik er één waarvan ik soms een andere baby hoorde huilen en midden in de nacht hoorde ik opeens een man tegen zijn kind praten. Heel eng dus ik dacht dat wil ik niet meer haha! Verder vonden wij een camera niet nodig en wilde we het lekker simpel houden.
4 jaar geleden
Ik heb via Ali express de "Tak tark" besteld, met videobeeld. Ik had er meerdere goede verhalen over gehoord en ook op de site staan veel positieve reviews. Hij kwam erg snel binnen (binnen een week) en meteen uitgeprobeerd en werkt goed. En het voordeel van Ali express is dat het een stuk goedkoper is :)
4 jaar geleden
Reactie op Bjw94
Omy, dat klinkt echt heel eng! Ik zou doodsbang zijn als zoiets bij mij zou ...
Ja echt heel apart! Dan wordt je opeens wakker van een huilend kind en dan denk je... maar is dat wel mijn kind? En dan opeens hoor je een man door de babyfoon 😱. Mijn gelijk naar de babykamer gestuurd maar dochterlief lag heerlijk te slapen. Daarna gelijk op een andere frequentie gezet maar dit blijft je bij... Dus nu één waarvan niemand op jou frequentie kan komen, maar dat begrijp je vast 😂
4 jaar geleden
Wij hebben de Philips Avent (zonder camera) en hebben een aparte camera erbij gekocht met app waar meerdere camera's aan kunnen. Dit vooral omdat dit vele male goedkoper is dan een babyphone met ingebouwde camera en helemaal als je een beetje goed beeld wilt.
We wilden anders voor de Luvion gaan, veel goeds over gehoord en lijkt ook ok kwaliteit. Maar vanwege de kosten en de toch weinig mogelijkheden en beeld kwaliteit, hebben we het anders opgelost.
De Philips Avent en losse camera werken nog steeds super voor onze inmiddels 14 maanden oude dochter :).
4 jaar geleden
Reactie op AnitaMu
Wij hebben de Philips Avent (zonder camera) en hebben een aparte camera erb ...
Wij hebben ook de Avent gekocht. Ben wel benieuwd hoe je dat met losse camera hebt geregeld?