16 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze! Top ding, je kan m ook uitkijken via een app op je telefoon! Bekijk Luvion Grand Elite 3 Connect HD Wifi Babyfoon met Camera 茅n App - Premium Baby Monitor op: https://www.bol.com/nl/p/luvion-grand-elite-3-connect-hd-wifi-babyfoon-met-camera-app-premium-baby-monitor/9200000097697278?referrer=socialshare_pdp_iphoneap

4 jaar geleden

Ik heb gewoon de Luvion essential plus en ben daar heel tevreden mee! Op mijn werk gebruiken we die ook al jaren.

4 jaar geleden

Reactie op oktoberbaby21

Wij hebben deze! Top ding, je kan m ook uitkijken via een app op je telefoo ...
Deze heb ik gekocht alleen ik krijg hem niet gepaird馃檮 erin lopen prikken met een paperclip maar gebeurd niks.. enig idee hoe dat kan?

4 jaar geleden

Geen! Veel te duur:) Wij hebben geen offici毛le babyfoon maar een beveiligings camara die je onderandere ook als babyfoon kunt gebruiken. 60 euro, top ding! Doet het overal, super helder beeld en geluid. App downloaden en klaar. https://www.bol.com/nl/nl/p/orretti-x21-wi-fi-camera-dualband-2-4ghz-en-5ghz-binnencamera-babyfoon-1080p-beveiligingscamera-met-bewegingsdetectie-zwart/9200000094146788/?s2a=

4 jaar geleden

Wij hebben deze! De Luvion essential

4 jaar geleden

Reactie op oktoberbaby21

Wij hebben deze! Top ding, je kan m ook uitkijken via een app op je telefoo ...
Deze hebben wij ook. Super fijn! Altijd even kijken wat je kleintje doet!

4 jaar geleden

Tip, mocht je ooit de wens hebben voor een tweede, met de luvion grand elite 3, kan je geen extra camera eraan koppelen. Wij hadden deze, mooi een miskoop dus. We hebben nu de luvion essential.

4 jaar geleden

Reactie op anoniempje_xx

Deze hebben wij ook. Super fijn! Altijd even kijken wat je kleintje doet!
Helaas alleen geen mogelijkheid een extra camera toe te voegen

4 jaar geleden

Reactie op daantjemaas

Wij hebben deze! De Luvion essential
Wij hebben deze ook, maar vind dat het beeldscherm echt heel snel leeg is, en als je hem in gebruik hebt, kan je hem niet tegelijkertijd opladen, want de camera kan niet aan zonder in het stopcontact te zitten. Of.... doen wij iets verkeerds?!!

4 jaar geleden

Reactie op MamavanTessa

Helaas alleen geen mogelijkheid een extra camera toe te voegen
Volgens mij is het wel mogelijk een extra camera in de app toe te voegen. Alleen niet op de monitor.

4 jaar geleden

Deze heb ik gekocht alleen ik krijg hem niet gepaird馃檮 erin lopen prikken m ...
Oh vreemd. Bij ons pakte hij m gelijk. Heb je 5 seconden dat knopje ingedrukt?

4 jaar geleden

Reactie op oktoberbaby21

Oh vreemd. Bij ons pakte hij m gelijk. Heb je 5 seconden dat knopje ingedru ...
Nou ik breng hem weer terug wat een ruk bereik zeg! Hij doet het niet eens onder aan de trap en ze zeggen 300 meter bereik

4 jaar geleden

Reactie op Sanne S

Geen! Veel te duur:) Wij hebben geen offici毛le babyfoon maar een beveiligi ...
Ik heb deze nu ook gekocht maar weet jij of je de camera ook uit kunt zetten als je hem niet gebruikt?

4 jaar geleden

Reactie op preggy90

Wij hebben deze ook, maar vind dat het beeldscherm echt heel snel leeg is, ...
Grapje, zitten gewoon 2 stekkers bij. 馃槂

4 jaar geleden

Reactie op FranGhyselinck

Ik heb gewoon de Luvion essential plus en ben daar heel tevreden mee! Op m ...
Deze heb ik ook. Vind heg een topding. Alleen de temperatuur die hij aangeeft klopt niet altijd maar dat gebruiken wij toch niet.