27 Reacties

4 jaar geleden

Nee. Heb ik niet. Vind 't op foto's er wél heel schattig uit zien. Maar ik denk dat je 't in de praktijk weinig gebruikt. Wanneer dan? In de box? En na hoelang zijn ze er al uit? Dus... Nee, ik denk van niet.

4 jaar geleden

Ik doe het niet. Ik denk dat je het weinig gebruikt. En het wordt ook afgeraden als je het niet continu in de gaten kan houden als de baby erin ligt

4 jaar geleden

Wij hebben er een in de box, gekregen van een goede vriend van ons ☺️

4 jaar geleden

Ik weet dat ik er 1 krijg in mijn kraammand. Ik had hem zelf niet gekocht want vind ze best prijzig. Maar wel ontzettend leuk!

4 jaar geleden

Ik heb 1 van la millou gekocht, kan langs de onderkant ´open´ kan waardoor het ook langer meegaat. 😊 heb alles van hetzelfde gekocht.😊 zowel parkomranding als parklegger als dekbedovertrek, babynestje. 🙈 zodat het allemaal mooi 1 geheel is. 🥰

4 jaar geleden

Hoi hoi! In mijn omgeving heb ik er juist hele goede verhalen over gehoord. Ze gebruiken hem op bed, op de bank, in de box net waar je bent en je je kindje lekker neer wilt leggen zonder dat je bang hoeft te zijn dat hij/zij wegrolt. Wij hebben wel gekozen voor een wat prijzige, maar je hebt ze al rond de €20,-. Als dat alsnog te prijzig is voor je, zou je ook eventueel kunnen kijken voor een 2e handse, je kunt namelijk de hele hoes wassen. Succes met het maken van een keuze! (Je kunt hem ook later nog aanschaffen als je het gevoel hebt dat het handig zou zijn voor je)

4 jaar geleden

Ik ga 1 kopen, oa omwille van tegengaan afvlakking hoofd... Ik heb eentje gekozen dat afvlakking tegen gaat, ergonomisch.....

4 jaar geleden

Ik heb er nog geen gekocht maar twijfel ook nog. M'n broer en zijn vrouw hebben er bij hun eerste kind heel veel gebruik van gemaakt. Zij legden dit dan in de hoek van de bank wanneer zij op de bank zaten en mijn neefje heeft daar toen echt veel in gelegen. Die kwam vaak erg moeilijk in slaap en als hij dan sliep bij een van hun konden ze hem over leggen in het babynestje. Wel gaven ze aan dat dit bij de 2e totaal anders was, die lag veel meer in de box.

4 jaar geleden

Ik heb besloten geen babynestje te kopen, maar een doomoo softy kussen. Lijkt me dat ik zoiets veel meer ga gebruiken.

4 jaar geleden

Ik heb wel 1 gekocht, mijn vriendinnen en nichten die vorig jaar bevallen zijn hebben me dit ook echt aangeraden. Vanaf dag 1 heel veel gebruikt zeiden ze. Pasgeboren babytjes liggen graag knus en warm en in een nestje. Ze legden dit steeds in het park, in de zetel, ze namen het mee als ze ergens naartoe gingen,.. dus ik denk dat het wel goed van pas zal komen :)

VRIEND

4 jaar geleden

Bij mijn eerste niet nodig gehad, die wilde juist graag ruimte hebben. Die vond ingebakerd worden verschrikkelijk. Meteen laten wennen aan ledikant en ging prima. Afvlakking hoofd kun je ook verkopen door het hoofd steeds de andere kant op te draaien als je hem of haar te slapen legt. Ik zou hem pas kopen als je merkt dat je kleintje niet goed kan slapen en die extra geborgenheid nodig heeft.

4 jaar geleden

Het probleem is dat ik de kant en klare’s niet mooi genoeg vind. Wil er echt 1 in de kleuren/print die ik leuk vind. Maar de zelfgemaakte zijn net zo duur en soms zelfs duurder… Anders moet ik toch m’n moeder maar lief aankijken🙈 Of even flink oefenen achter de naaimachine😅 Ik vind het wel erg leuke en schattige dingen. Of je ze veel gebruikt is denk ik erg persoonlijk. Maar afwachten tot de baby er is, is voor mij dus geen optie. Daarbij kan het zijn dat ik weer een groter kindje krijg dan gemiddeld… dus dan is het helemaal de moeite niet meer. Zag dat sommige hand Made, ook een xl versie aanbieden. Dat zou misschien voor ons net iets beter zijn… helaas zijn die ook weer wat duurder🙈 Ik had eigenlijk gedacht dat ze in de winkel €50-70 zouden kosten. En hand Made hooguit €40,- maar dat klopt niet helemaal🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op baby17en21

Het probleem is dat ik de kant en klare’s niet mooi genoeg vind. Wil er ec ...
La millou zeker eens bekijken ! Op babysparadijs. Echt xl tis zo goed als evengoed als m'n parkje. 🙈😊 wel 86 euro maar inde winkels vragen ze 110 dus is al een mooie korting 😊

4 jaar geleden

Ik heb die van mij van marktplaats, wasmachine in en weer zgan :-)

4 jaar geleden

Ik heb er 2 gekregen 🙈, geen idee of ik ze veel ga gebruiken maar het leek me wel handig

4 jaar geleden

Ik twijfeld eook maar zag laatst een video, iemand pakte een fleece plaid, rolde hem gewoon op, legde hem op bed in een nest vorm en dan een hydrofiel doek eroverheen. Toen dacht ik ja.. dat kan natuurlijk ook 😅 dus ik ga hem niet kopen

4 jaar geleden

Op Marktplaats is een ruime keuze in babynestjes, veel crea mensen die ze maken voor een leuke prijs.

4 jaar geleden

Laatst een gekocht bij de wibra voor €20. Weet niet of ze er nog zijn

4 jaar geleden

Ik heb er één gekregen van een vriendin van mij van het merk "done by deer". Als ik die niet had gekregen dan had ik er eentje gekocht bij babydump, heb ze daar gezien voor 35 euro en vind dat wel meevallen qua prijs

4 jaar geleden

Reactie op MariaElena

Laatst een gekocht bij de wibra voor €20. Weet niet of ze er nog zijn
Daar zou ik niet snel gezocht hebben. Wat voor kleuren hadden ze toen jij er was?