21 Reacties

2 jaar geleden

Volg😁

2 jaar geleden

Ik heb in landal op deze te gekke bakfiets gefiets zodat de kleine mee kon in de maxicosi. Ik vond het echt een super ding! Is van het merk dolly

2 jaar geleden

Wat voor tips en adviezen wil je? Wij hebben een babboe bakfiets en de kleine gaat sinds ze 3,5 maand is, vrolijk overal mee naartoe in de maxicosi in de bak. Is erg leuk en praktisch.

2 jaar geleden

Ik heb een babboe city , hier kan de maxi cosi in ( met een maxi cosi drager) zijn broer zit op het bankje.. met 7 a 8 maanden kan je baby ernaast op het bankje met een dreumes zitje. Ik vind de fiets ideaal je trapt helemaal niet zwaar.

2 jaar geleden

Reactie op EsmeeSL

Ik heb in landal op deze te gekke bakfiets gefiets zodat de kleine mee kon ...
Oh, kan je dit huren op Landal parken??

2 jaar geleden

Reactie op Kiwi-92

Oh, kan je dit huren op Landal parken??
Op landal miggelenberg in ieder geval wel. Geen idee of die op elk park al beschikbaar is ;)

2 jaar geleden

Ik heb deze! Volledig elektrische, en t handige, de motor zit in de bak onder het bankje, je je kan evt nog iemand achterop nemen. Hierboven nog een foto waar de maxicosi erin zit

2 jaar geleden

Ik heb deze! Volledig elektrische, en t handige, de motor zit in de bak onder het bankje, je je kan evt nog iemand achterop nemen. Hierboven nog een foto waar de maxicosi erin zit

2 jaar geleden

Hier met maxicosi

2 jaar geleden

Dit is de binnekant

2 jaar geleden

Vogue Carry 3, heel erg blij mee !

2 jaar geleden

Met steco mini mee, vast geschroefd op de bodem plaat. Zo kan de maxi cosi mee 😇

2 jaar geleden

Wij hebben de Cargo Bike Long van bakfiets.nl. Niet elektrisch. Bevalt heel goed. Toen wij in november gingen kijken waren er wel grote leveringsproblemen met bakfietsen en lange wachttijden. We hadden net een van de laatste modellen op voorraad.

2 jaar geleden

Hier ook een bakfiets met een speciaal newborn zitje erin.😁 ze vinden het geweldig

één jaar geleden

Reactie op oktoberbaby21

Hier met maxicosi
Hoe bevestig je de MaxiCosi houder in de bakfiets?

één jaar geleden

Samen in de urban arrow! Ben echt mega blij met die fiets. Ik kan niet zonder met 2 kleine kids!

één jaar geleden

Reactie op Ankee_93

Hoe bevestig je de MaxiCosi houder in de bakfiets?
Dank je wel! Kan die ook op het bankje?

één jaar geleden

Is zo'n maxi Cosi houder ook echt alleen voor het merk Maxi Cosi of kunnen alle autostoeltjes er op?

4 maanden geleden

Reactie op Marlouftw

Met steco mini mee, vast geschroefd op de bodem plaat. Zo kan de maxi cosi ...
Heb je hier het voorste bankje eruit gehaald?