17 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb het eind september gehad en kreeg er menstruatie pijn van 1930 geplaatst volgende dag 0700 eruit gevallen
4 jaar geleden
Ik heb m ook gehad. Je krijgt wat last van milde weeën/ menstruatiekrampen. Hoort erbij en is juist een goed teken. Op die manier komt ook de ontsluiting. Dus hoe gek het ook klinkt, je mag er blij mee zijn, want dan weet je dat het werkt! Een warme kruik en paracetamol helpt. Heel veel succes!
4 jaar geleden
Bij mij is die vanochtend geplaatst. Na een uur kreeg ik om de 3 minuten heftige kramp die ik ook echt moet wegpuffen. Dit is nog steeds aan onafgebroken het geval (dus al 5 uur). Ballon zit nog op zijn plek.
Hoe is het nu met jou Iems? Is de pijn minder geworden?
Zo heftig dit!
4 jaar geleden
Reactie op iemi
Pff vervelend he!
Ik heb ook tot nu toe om de 3 min hevige pijn. Het lijkt ...
Precies dat laatste! Zo naar dit. En dan weten dat de ballon er nog niet eens uit is dus dat je nooit veel ontsluiting kunt hebben. Pfoe.
Sterkte!
4 jaar geleden
Reactie op Oktober_mama
Precies dat laatste! Zo naar dit. En dan weten dat de ballon er nog niet ee ...
We zijn 2 x naar het zkh gereden. De 2e keer was er al 5cm ontsluiting . Dus nu in de verloskamer.
Jij ook sterkte en bel ze als het echt niet gaat! Welicht komt de bevalling snel
4 jaar geleden
Reactie op iemi
We zijn 2 x naar het zkh gereden. De 2e keer was er al 5cm ontsluiting . Du ...
Dank je wel. Uiteindelijk ook teruggebeld en had 3 cm ontsluiting. De 19e ben ik bevallen! Tot over onze oren verliefd.
4 jaar geleden
Ik loop momenteel met een ballon deze is gisteren geplaatst. Ook hier erge buik en rug pijn.. maar gelukkig ook al weeen... morgen word de 3e dag en dan is het afwachten hoeveel cm ik dan heb.. vanmorgen was dit 1,5cm
4 jaar geleden
Reactie op Aichaxo
Ik heb ook een ballon gehad, de pijn is normaal die je erna voelt. Trekt we ...
Niet altijd. Bij mij bleef de pijn en de bevalling is toen ook gelijk begonnen