27 Reacties

4 jaar geleden

Oo dat ziet er inderdaad eigenlijk behoorlijk eng uit ! En was het moeilijk plaatsen als ik vragen mag? Sorry dat ik jouw vraag beantwoord met een vraag, maar ik ben dus nog enorm in dubio 😭 sorry

4 jaar geleden

Wauw, dit ziet er inderdaad echt hoog uit! Wij zetten ons bed niet omhoog, de kraamzorg gaf aan dat het tussen de 70 en 80 cm hoog moest zijn. Ons bed is 70 cm hoog. Dus wij laten het zo en als ze het nier goed vinden als ze er zijn kunnen we het altijd nog doen.

4 jaar geleden

Nou het plaatsen was best een klusje je hebt zo ie zo twee man nodig wij hebben eerst het hoofdbord kant verhoogd met 3 klossen daarna weer 3 klossen aan de voorkant en dan nog 2 klossen in het middenstuk van zijkanten bed is best zwaar wij hebben eentje die je zeg maar kan openen als boxspring zoals je kunt zien zitten er ook spullen onder het bed alleen dit is best hoog mn man wilde het helemaal niet verhogen eigenlijk maar het moest van kraamzorg🙃

4 jaar geleden

Reactie op SedaS070

Nou het plaatsen was best een klusje je hebt zo ie zo twee man nodig wij he ...
Wauww … je het moet idd ik heb het alleen bij de eerste 2 niet gedaan en gezegd dat ik gewoon het bed niet in kom met die klossen eronder want dat is ook echt zo. Ze hebben de meeste dagen dan ook niet mijn bed verschoond dat hebben mijn man en ik zelf gedaan. Ik heb nu ook aangegeven dat ik erover na wilde denken maar dat ze van mij anders het bed opmaken mogen laten.. als ik dit zo zie en lees krijg ik het er vooral benauwd van

4 jaar geleden

Wij hebben dit ook met onze boxspring, heb gebeld naar de kraamzorg en gezegd dat het super onveilig is vanwege en instappen en het wegschuiven van het opstapje. Op basis daarvan hebben ze gezegd dat ze eronderuit gehaald moeten worden en het "helaas" is

4 jaar geleden

Reactie op Jkokdb

Wauw, dit ziet er inderdaad echt hoog uit! Wij zetten ons bed niet omhoog, ...
Ja onze was net iets te laag moest iets hoger staan 😅 weet het zelf ook niet zo goed ik had bij mn eerste dochter niet verhoogd toen werd de kraamzorg chagerijnig omdat het laag was dus heb ik het dit keer wel verhoogd mrja met tegenzin van mn man die vond t wel voldoende , hoogte maar was geen 70 cm hoog was net 55 cm ofzo

4 jaar geleden

Reactie op Fistchildinlove

Wij hebben dit ook met onze boxspring, heb gebeld naar de kraamzorg en geze ...
Misschien moet ik Ook eens bellen denk ik vind het wel eng zo ik zit wr nu wel Op alleen dalijk val ik tijdens het slapen of dat het bed stuk gaat

4 jaar geleden

Ik heb het al een aantal weken zo. (Ons bed is normaal nog geen 45 cm hoog dus moest t wel verhogen haha). Ik vond het de eerste dagen ook best eng maar was er zo aan gewent. Voor mij is het in en uit bedstappen een stuk makkelijker nu ook.

4 jaar geleden

Reactie op SedaS070

Ja onze was net iets te laag moest iets hoger staan 😅 weet het zelf ook ni ...
Aaaah oké! Jaaa 55cm is wel laag idd. Wij hebben ook een boxspring maar echt een hoge. Heb nu met 38 weken ook geen moeite met in en uit stappen dus wij hebben besloten het zo te laten

4 jaar geleden

Dit is dus de reden dat wij niet verhogen. Bij mijn andere 2 Kids ook niet gedaan. Miss heb je geluk en wil je kraamverzorgende alsnog het bed verschonen en anders is het helaas toch? Het lukt je man vast ook wel

4 jaar geleden

Onze boxspring moest idd ook naar 80 cm. Wel heel hoog idd... Nou we doen het voor de kraamhulp en is ze weg.heel snel weer naar beneden dat bed.ik vind het echt wel hoog

4 jaar geleden

Bij mij staat het bed ook best hoog. Maar nooit over getwijfeld ivm thuisbevallingen. 1e x iets anders dan slapen in bed vond ik wel erg spannend, maar net als bij mijn andere 2 zwangerschappen was er eigenlijk niets om bang voor te zijn. Ik zie het vooral als makkelijk opstaan en heb het bed dan ook al sinds 31 weken zwanger zo staan.

4 jaar geleden

Ja wij hebben hetzelfde probleem. Ik moet echt klimmen om in bed te komen ook, ik hoop dat de kraamzorg zelf gaat zeggen dat ze weg mogen😅.

4 jaar geleden

Wij moeten ook verhogen. Ons bed is bijna 70 cm en vind het persoonlijk al "hoog", maar het moet ivm de arbo.

4 jaar geleden

Heb zojuist het bed opgemeten vanaf grond tot randje van het matras het is precies 80cm hoog..

MOD

4 jaar geleden

Wij hebben een elektrische boxspring en besloten de klossen er niet onder te plaatsen. Het hoofdbord moet eraf, bed is zwaar en met 70 cm vind ik het bed voor mezelf al hoog genoeg. Kans bestaat dat ze het bed dan niet wil verschonen maar dat vind ik prima. Manlief, moeder en schoonmoeder doen dat met alle liefde. Plus ik kom nu al soms met moeite uit bed. Wil m'n bed dan echt niet nog hoger zetten voor iemand die 5 minuten ermee moet werken. Ik beval sowieso in ziekenhuis dus daar hoeft t ook niet voor omhoog. Hopelijk kan je ze snel weer verwijderen!

4 jaar geleden

Onder ons bed passen geen klossen, dus hebben 4 bierkratten eronder staan al een aantal weken. Klein opstapje met antislip er naast staan anders kom ik er niet in haha, maar moet zeggen dat t snel went en met uitstappen wel prettig vind ivm pijn in rug/bekken.

4 jaar geleden

Nou heb ik het kraamzorg bureau medewerker een app gestuurd kan met hun appen heb er ook foto bij gedaan ze zei dat het hoogte goed was en of we miss een anti slip matje onder de klossen kunnen doen voor dat ze niet gaan schuiven

4 jaar geleden

Wij hebben ook een boxspring, maar niet op klossen. Mijn man heeft een gewoon matras erbij op gelegd tussen de topper en het boxpsring matras zeg maar...

4 jaar geleden

Ons bed is ook niet geschikt voor klossen, mijn man heeft zelf bedverhogers gemaakt van hout. Krijg ook bijna hoogtevrees van die 80 cm 😅 mijn man heeft er ook maar een opstapje bij gemaakt om erin te komen. Ik ben helemaal niet mobiel op dit moment namelijk, met hoesten een buikspier verrekt, wat zeer pijnlijk is en langzaam hersteld. Hoop ervan af te zijn voor ik ga bevallen.