7 Reacties

één jaar geleden

Ik herken je verhaal helemaal. Onze dochter was altijd heel vrolijk en ‘makkelijk’. Maar sinds een paar weken is ze zo lastig. Ook veel boos en niets is goed. Wil niet alleen spelen en zit zowat aan me vast geklampt. Ik merk dat ik daar zelf zo chagrijnig van word en slaat echt op m’n gemoed. Ik voel me dan ook weer slecht dat ik zo denk. Maar vind het echt pittig!

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Mijn zoontje is de laatste tijd ook drama. Luier verschonen is huilen, aankleden is huilen, met de wagen weg is huilen, in de auto ook huilen, in de box na 1 minuut huilen. Haha ik denk soms ook waar zijn we in godsnaam aan begonnen?! Hopelijk is een het een fase?? Hij kan nog niet zelf lopen, dus misschien is het de frustratie van nog niet zoveel zelf kunnen. Ik word smorgens ook wel eens wakker en denk: ik moet de hele dag nog m’n zoon vermaken. Ik kom zelf echt nergens aan toe. Heel vervelend en zwaar.

één jaar geleden

Die fase hebben wij hier ook gehad en is nu net en beetje aan het weg ebbe maar manman ik kon der af en toe wel achter behang plakken plus alleenstaande moeder dus ff wegvluchten kan ook niet maar gaat voorbij mijn dochter heb sws en pittig karakter

één jaar geleden

Herkenbaar 😅 hij speelt normaal heel lief zelf, maar nu wil hij alleen maar vast geplakt zitten aan mij. Zeer vermoeiend. Heb ook nog een peuter van 3,5 rondlopen. Als zij mij komt knuffelen of even lekker bij me zitten, wordt mijn zoontje heel jaloers. Dat eindigt altijd in 2 verdrietige kindjes. Laatst heb ik hem een ochtend extra naar de opvang laten gaan, op m’n vrije dag, zodat ik even adem ruimte had 🙈

één jaar geleden

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben haha! Gewoon een rot fase en hopelijk gaat die snel voorbij🤞🏼

één jaar geleden

Herkenbaar. Hier is op t moment ook niks leuk.. krijgt wel 4 kiezen en 2 hoektanden door, is ook stront verkouden, zal allemaal wel met elkaar te maken hebben. Maar ook dit zal weer over gaan. Al is het erg pittig en kijk ik soms uit naar bed tijd 🙈😅

één jaar geleden

Yes, herkenbaar!😅