Mijn lieve kleine mannetje is de laatste week zo vreselijk ontevreden, hij huilt veel, soms complete meltdowns om niks, eet slecht, drinkt slecht, slaapt onrustig, is onwijs ontdeugend wat zich uit in overal aankomen wat niet mag. Hij kent inmiddels al een boel woordjes maar het frustreert hem erg als ik hem niet begrijp en dan begint ie tebijten😓
Zelf zit ik vol hormomen door het icsi traject waar we inzitten, ik probeer alle geduld van de wereld voor hem tehebben maar ben zelf zo futloos dat ik veel op de bank door breng. Hij komt wel bij me zitten soms, soms om te klieren andere momenten om teknuffelen.
We wonen momenteel bij mijn moeder (wegens verbouwing) en zijn dus beperkt in ruimte, ik vraag me echt af of dit allemaal wel goed is voor zijn ontwikkeling en of ik het wel goed doe?
Hoe daag ik hem genoeg uit, hoe krijg ik hem weer aan het spelen, is ie misschien echt verder in ontwikkeling en moeten we daar wat mee? Zoveel vragen, cb heb ik niks aan daar was ik laatst al en die zei nou knap zeg dat ie dat allemaal al kan🤷🏼♀️
Wat kan jou dreumes van rond 17mnd oud?
Hoe doe je het met speelgoed geven?
Welk speelgoed heeft jou kindje?
Nog nooit zo onzeker geweest als moeder🤐