8 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben die van Luvion. https://www.luvion.nl/babyfoon-met-camera/luvion-essential-limited-set/ Geinstaleerd en klaar voor gebruik. Hebben beeld en geluid getest en ziet er goed uit. Daadwerkelijk gebruik moet nog +/- 7 weekjes op zich laten wachten🤗

4 jaar geleden

Wij hebben de Luvion. Scherp beeld, je kunt inzoomen op je kindje, de terugspreekfunctie is erg fijn en je kan zelfs slaapliedjes opzetten. Ook vind ik het - vooral met warm weer - fijn dat 'ie de temperatuur weergeeft. En je kunt losse toestellen bijkopen (hebben we nu gedaan voor de aankomende baby). De doorslaggevende rol tijdens de vergelijking was voor mij dat deze niet op WiFi werkt, waardoor die ook niet gehackt kan worden.

4 jaar geleden

Wij hebben deze! Ik wilde eerst de 'luxere' versie, maar uiteindelijk werkt deze gewoon al op en top. Beeld is duidelijk, goede verbinding.. vanuit ervaringen van vrienden zeggen zij ook dat je niet veel nodig hebt met een babyfoon, dus bespaar jezelf geld en koop geen uberduur ding! https://www.bol.com/nl/nl/p/luvion-easy-babyphone-babyfoon-met-camera-premium-baby-monitor/9200000053342577/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-119824374927-S-1220958152306-9200000053342577&gclid=Cj0KCQjwssyJBhDXARIsAK98ITR8SjckWU93lWrGqST5OPOy4NLDkh1tfC04ESYHl_2YKDpUYYnfw8AaAtejEALw_wcB

4 jaar geleden

Ik had eerst een alecto simpel ding maar dat was echt een vreselijk ding. Je hoorde constant andere frequentie s van andere baby's. Ook was deze niet super gevoelig. Nu hebben we een Philips avent babyfoon gekocht gewoon omdat ik Philips altijd wel een fijn merk vind. Gevoeligheid is goed en de frequentie is beschermd waardoor je geen geluiden van buitenaf kan ontvangen. Deze is alleen wel zonder camera. Maar ze zullen vast ook met hebben. :)

4 jaar geleden

Wij gebruiken de luvion supreme connect werkt zowel met en als zonder wifi je kunt ook op je mobiel een app downloaden waardoor jij je kindje ook op werk etc kunt zien

4 jaar geleden

Luvion!

4 jaar geleden

Dit is van de consumentenbond. Wij hebben er een zonder scherm, dus geen en persoonlijke ervaring mee :)