22 Reacties

5 jaar geleden

Hi, ik ben ook overgegaan op zeeman bh’s en sportbh’s van hunkemoller.

5 jaar geleden

Oh ik lees graag mee! Ik kan nergens wat vinden (voor een normale prijs. Ik heb cup H110, niet te doen. Echt nergens te vinden!

5 jaar geleden

Ik nu overgegaan op bh zeeman het model oma 85 E. Zit heerlijk.. Tot ik ze niet meer pas....maar kan nog paar maatjes groter halen.

5 jaar geleden

Reactie op Bjw94

Oh ik lees graag mee! Ik kan nergens wat vinden (voor een normale prijs. Ik ...
Oei dat is ook wel een bijzondere maat. Marktplaats al gekeken?

5 jaar geleden

Reactie op Bjw94

Of de bonprix? Die heeft ook grote maten bhs.

5 jaar geleden

Deze topic wou ik ook openen, 85 G, dus volg mee!

5 jaar geleden

Ik heb nu deze van de Hema zonder beugel. Deze zit zo ongelooflijk lekker en nergens kneld het meer of heb ik pijn.

5 jaar geleden

Je hebt extra tussen stukjes voor de sluiting van de bh, die gebruik ik ook al. Ik heb normaal b85, niet groot dus maar zit nu op d90 met extra tussenstuk, let wel op dat niet elk stukje op een bh past dus heb je hem van de Hema, haal daar ook het stukje

5 jaar geleden

Reactie op Bjw94

Ik heb 100G en tot nu toe succes bij bhsupport.nl, ik denk we dat het voor grote maten lastig is ze voor een normale prijs te vinden... ben wel gewend dat ze minimaal €60 en vaak meer kosten. Ik moet zelf binnenkort nieuwe want het lijkt dat m’n borsten nu groeien, dan wordt bhsupport.nl m’n eerste gok!

5 jaar geleden

Reactie op Laura1995

Ik heb nu deze van de Hema zonder beugel. Deze zit zo ongelooflijk lekker ...
Welke cupmaat/maat heb je als ik vragen mag? De maten zijn S-XXL dus ik weet niet wat de verhouding is tot cupmaten...

5 jaar geleden

Gewoon sportbeha's, mijn vroedvrouw raadde het ook aan 😏

5 jaar geleden

Ik had eerst beha’s van prenatal, alleen die blijven niet zo stevig na verloop van tijd. Afgelopen weekend advies ingewonnen en uitgekomen bij deze. Prijstechnisch ook oké ca 53,- voor 1 beha. Zit nu zelf op 80H of I. 😬 https://www.anita.com/nl/productwerelden/zwangerschap-borstvoeding/innovaties-maternity.html

5 jaar geleden

Ik werd zelf naar van sportbhs, doen zo veel pijn in m'n nek. Heb nu van freya bh's want wilde wel ondersteuning. Heb nu 80F 😅 dus wil niks qua bhs in m'n nek (kruis op de rug) kost dan alsnog wel 55 euro per bh. Maar zijn wel mooie en kan de zomer dan wel door. Succes!

5 jaar geleden

Al jaren draag ik beha's van freya met mijn cup h (helaas). Dat merk heeft ook voedingsbeha's, alleen ze zijn wel wat duurder. Ik ga die wel aanschaffen, omdat goede support echt belangrijk is, ter voorkoming van nek- en schouderklachten.

5 jaar geleden

Reactie op Laura Sophia

Oei dat is ook wel een bijzondere maat. Marktplaats al gekeken?
Hier ook E110 niks wat prettig voelt

5 jaar geleden

Reactie op Laura1995

Ik heb nu deze van de Hema zonder beugel. Deze zit zo ongelooflijk lekker ...
Tot welke maat gaat die

5 jaar geleden

Ik heb maat 95/100 E iemand tips? Ik word wanhopig van het zoeken

5 jaar geleden

Ik draag altijd het liefst prima donna. Nu de dames zo achterlijk hard groeien heb ik grotere maten gekocht via marktplaats. Dus heel goede bh's voor een prima bedrag

5 jaar geleden

Oke het is misschien ff een greeo uit je portemonnee maarja als iemand met een grote cup kan je er eigenlijk niet omheen. Standaard grote cup BHs kosten gemiddeld wel €60 ps. Momenteel zit ik in een 90H maar voel ze alweer zeer doen en groeien😭 dus heb nu een 90I Bh's besteld bij www.lace-lingerie.nl. Bestel ik al mijn bh's sinds ik niet meer in 'normale' bhs pas.

5 jaar geleden

Reactie op Belinders

Oke het is misschien ff een greeo uit je portemonnee maarja als iemand met ...
Daar bestel ik ook altijd mijn beha's. Erg goede kwaliteit maar helaas ook echt prijzig 😵